استحکام با دوام آلومینیوم در اراک مقابل استقلال؛ فقط ساپینتو ایرالکو را خم کرد!

استحکام با دوام آلومینیوم در اراک مقابل استقلال؛ فقط ساپینتو ایرالکو را خم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال تنها یکبار موفق به شکست دادن آلومینیوم در اراک شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که برای یکه‌تازی در صدر جدول رقابت‌های لیگ بیست و سوم محکوم به شکست دادن آلومینیوم در اراک است زیاد خاطرات خوشی از جدال با این تیم در اراک ندارد و هیچ‌گاه نتوانسته در خانه این حریف کار راحتی داشته باشد!

آبی‌ها برای اولین در دور برگشت لیگ بیستم و با هدایت فرهاد مجیدی در خانه آلومینیوم به میدان رفتند که نتوانستند از پس شاگردان علیرضا منصوریان بر بیایند و با نتیجه بدون گل متوقف شدند. هرچند که در آن مسابقه استقلالی‌‌ها به گل رسیدند اما با تصمیم مشکوک داور مسابقه گل‌شان مردود اعلام شد.

در لیگ بیست و یکم باری دیگر استقلالِ مدل فرهاد مجیدی در اراک به مصاف آلومینیوم تحت هدایت رسول خطیبی رفت و بازهم با نتیجه مساوی و این‌بار یک بر یک متوقف شد تا طلسم نبردن ایرالکو در خانه‌اش همچنان پاربرجا بماند!

بعد از گذشت دو فصل، بالاخره استقلال با تقکرات ساپینتو توانست بر آلومینیوم در اراک غلبه کند و آبی‌ها با شاهکارمهدی قایدی در امر گلزنی به برتری یک بر صفر مقابل شاگردان سیدمهدی رحمتی دست یافتند.

حالا باید ببنیم که استقلال می‌تواند از خانه آلومینیوم جان سالم به در ببرد و در اراک به پیروزی در برابر این تیم دست پیدا کند یا به مانند هفته قبل امتیاز از دست می‌دهد. فراموش نکنیم شاگردان مجتبی حسینی در 8 بازی قبلی خانگی خود تنها یک بار شکست خورده‌اند و حتی در اراک پرسپولیس تحت هدایت اوسمار را زمین‌گیر کردند!

9098