سوال روز؛ هواداران استقلال با وجود ممنوعیت به چه صورتی وارد کمپ ناصر حجازی شدند؟

سوال روز؛ هواداران استقلال با وجود ممنوعیت به چه صورتی وارد کمپ ناصر حجازی شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال برای اینکه در تمرین روز گذشته آبی‌ها حضور پیدا کنند اتفاقات عجیبی را رقم زدند! 

به گزارش فوتبالی، قبل از پایان ماه مبارک رمضان باشگاه استقلال با اعلام رسمی خود مدعی شد که آخرین تمرین بازیکنان قبل از سفر به اراک برای جدال حساس با آلومینیوم با حضور تماشاگران در مجموعه ورزشی ناصر حجازی برگزار می‌شود اما در نهایت به دلیل مخالفت شورای تامین و در واقع توصیه وزارت ورزش و جوانان، باشگاه استقلال اعلام کرد اگر چهارشنبه عید فطر نباشد، تمرین باز است و اگر عید فطر باشد، تمرین بدون حضور تماشاگران است. حتی رسانه ها هم از پوشش تمرین منع شدند و جز یکی دو رسانه که به صورت ویدیویی چند ویدیو را منتشر کردند، رسانه های دیگر مجوز اینکه بر سر تمرین حاضر شوند را پیدا نکردند.

با این وجود روز گذشته دیده شد که تعداد زیادی از هواداران استقلال به داخل کمپ حجازی رفتند و با از نزدیک تماشا کردن تمرین بازیکنان به تشویق آن‌ها پرداختند که این در نوع خودش عجیب بود. در حالیکه وزارت ورزش و جوانان، اجازه باز شدن تمرین را نداده بود.

اما گویا تقریبا صد تن از هواداران استقلال که بعد از اینکه متوجه شدند به هیچ وجه نمی‌توانند تمرین بازیکنان را از نزدیک تماشا کنند به بلواری که در آن کمپ حجازی واقع شده رفتند تا از آن‌جا به تشویق تیم‌شان بپردازند و بازیکنان را ببینند که در چنین زمانی جواد نکونام سر می‌رسد و با جویا شدن دلیل عدم راه دادن طرفداران به داخل کمپ، نزد هواداران می‌رود و با گلایه‌های‌شانع روبه‌رو می‌شود. 

نکونام با ماشین خود به سمت کمپ حجازی راه می‌افتد که در همین حال هواداران استقلال هم با توجه به اینکه سرعت ماشین وی کم بود پشت سر او راه می‌افتند و بلافاصله پس از اینکه یک لنگه در برای ورود اتومبیل جواد نکونام باز می‌شود مردم به سمت کمپ حجازی هجوم می‌آوردند. آنطور که سایت روزنامه خبرورزشی نوشته است گویا ازدحام جمعیت به گونه‌ای بوده است که کارکنان کمپ نتوانسته اند مانع ورود مردم شوند و حتی یک لنگه دیگر درب هم بابت هجوم و فشار هواداران شکسته می‌شود!

با ورود هواداران استقلال به داخل کمپ حجازی برای اینکه خللی در تمرین تیم نونهالان ایجاد نشود و همچنین والدین آن‌ها برای رفت و آمد دچار مشکل نشوند جواد نکونام از هواداران می‌خواهد که به روی سکوها منتقل شوند تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین بازیکنان شوند. هرچند با شروع تمرینات تاکتیکی تیم به درخواست نکونام هواداران کمپ حجازی را ترک کردند.

البته یکی دو رسانه دیگر نوشته که مسئول کمپ حجازی به خاطر مقاومت برای راه دادن هواداران،از برخی طرفداران عصبانی کتک خورده و مصدوم شده است.

۹٠۹۸