عکس؛ خوشحالی دمبله مقابل بارسلونا که اعصاب هواداران بارسا را به هم ریخت

عکس؛ خوشحالی دمبله مقابل بارسلونا که اعصاب هواداران بارسا را به هم ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله که شش سال در بارسلونا حضور داشته است، پس از گلزنی به این تیم خوشحالی قابل توجهی انجام داد و همین قضیه اعصاب هواداران بارسلونا را به هم ریخته است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک ده پرنس بارسلونا و پی اس جی به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسا موفق شد با نتیجه سه بر دو در این بازی به پیروزی برسد.

گل اول پاری سن ژرمن را در این بازی عثمان دمبله در دقیقه 48 وارد دروازه بارسلونا کرد. دمبله با شوتی دیدنی موفق شد دروازه تیم ژاوی هرناندز را باز کند. نکته ای که وجود داشت خوشحالی بعد از گل قابل توجهی بود که دمبله انجام داد. هواداران بارسلونا انتظار داشتند که دمبله پس از گلزنی به تیم سابق خود خوشحالی نکند چرا که دمبله در دورانی که در بارسلونا حضور داشت، مصدومیت های زیادی را تجربه کرد و باشگاه بارسلونا همواره از او حمایت کرده بود و هیچوقت پشت او را خالی نکرده بود.

حالا هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی از دمبله عصبانی و ناراحت هستند و اعتقاد دارند که او قدر زحماتی را که باشگاه بارسلونا برای او کشیده است، نمی داند.

ممکن است که دمبله در بازی برگشت پاریسن ژرمن - بارسلونا در ورزشگاه خانگی بارسا توسط هواداران این تیم هو شود.

1471