پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک عید فطر

پست اینستاگرامی رونالدو برای تبریک عید فطر

پایگاه خبری فوتبالی - روزی که گذشت، روز عید فطر و پایان ماه رمضان بود و کریستیانو رونالدو هم به همین مناسبت یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و این عید را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو از زمانی که به النصر عربستان پیوسته است و راهی کشور عربستان شده و زندگی در این کشور را آغاز کرده است، به طور کلی آشنایی قابل توجهی با فرهنگ کشور عربستان و رسم و رسوم این کشور پیدا کرده است. او بار ها لباس عربی پوشیده است و در مراسم های مختلف عربستانی ها شرکت کرده است.

اکنون کریستیانو رونالدو به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، با انتشار تصویری از خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در آن دشداشه بر تن دارد، نوشت:" عید شما مبارک! با آرزوی شادی و آرامش برای همه شما در این روز ویژه "

کریستیانو رونالدو و النصر عربستان در این فصل از رقابت ها در لیگ حرفه ای عربستان در رده دوم قرار گرفته اند و از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده اند. النصر همچنین از سوپرجام عربستان هم حذف شده است و النصری ها حالا فقط در رقابت های جام حذفی عربستان سعودی شانس قهرمانی دارند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

1470