اظهارنظر عجیب لاپورتا درباره امباپه

اظهارنظر عجیب لاپورتا درباره امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا می گوید هیچ یک از بازیکنان تیمش را با کیلیان امباپه عوض نمی کند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاریسن ژرمن و بارسلونا از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی خواهند رفت. خوان لاپورتا درست قبل از شروع بازی راجع به کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پی اس جی با خبرنگاران صحبت کرد. طبق آخرین اخبار، امباپه پس از به پایان رسیدن قراردادش با پی اس جی، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. همچنین امباپه بزرگ ترین تهدید برای بلوگرانا به شمار می رود و ژاوی کار بسیار سختی برای متوقف کردن قهرمان سابق جام جهانی خواهد داشت.

خوان لاپورتا گفت: "من کاملاً آماده ام. من بازیکنان را دیدم و آن ها روحیه بسیار بالایی داشتند و این موضوع به من هم انگیزه داد. پیام من به هواداران این است که به بازیکنان و مربی اعتماد داشته باشیم. ما تیم بسیار خوبی هستیم. روی این بازی تمرکز کرده ایم و خیلی مهم است که همه بدانند که من هیچ کس از بازیکنان بارسا را بازیکنان پی اس جی معاوضه نمی کنم."

4416