یک «صفر» جالب در جدول بازی‌های خانگی؛ سرخابی‌ها در آزادی نمی‌بازند

یک «صفر» جالب در جدول بازی‌های خانگی؛ سرخابی‌ها در آزادی نمی‌بازند

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال و پرسپولیس در این فصل در خانه به هیچ تیمی نباخته‌اند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تنها 8 هفته به پایان مسابقات لیگ بیست و سوم باقی مانده است تیم‌های استقلال با یک باخت و پرسپولیس با دو باخت، کمترین باخت را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری دارند.

استقلال یک بار در هفته سوم با یک گل به سپاهان باخته است که تنها باخت این تیم در این فصل محسوب می‌شود. پرسپولیس هم در هفته دهم با یک گل به سپاهان و در هفته شانزدهم باز هم با یک گل به آلومینیوم اراک باخته است.

نکته جالب در این باره است که تنها باخت استقلال و هر دو باخت پرسپولیس در حالی به دست آمده است که این دو تیم میهمان رقبای‌شان بوده‌اند. استقلال در اصفهان مقابل سپاهان شکست خورده و پرسپولیس در اصفهان و اراک مغلوب شده است.

این نتایج معنای ویژه‌ای دارد و آن این است که در این فصل نه استقلال و نه پرسپولیس در ورزشگاه خانگی مشترک‌شان یعنی ورزشگاه آزادی به هیچ رقیبی نباخته‌اند!

استقلال در 11 میزبانی‌اش در ورزشگاه آزادی تیم‌های ملوان، استقلال خوزستان، هوادار، آلومینیوم اراک، تراکتور، نساجی، پیکان صنعت نفت آبادان و سپاهان را شکست داده است و مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان با تساوی متوقف شده است.

پرسپولیس هم در 11 میزبانی خودش در ورزشگاه آزادی توانسته تیم‌های آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان، هوادار، شمس آذر، نساجی، تراکتور، فولاد و پیکان را شکست بدهد و با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان و استقلال مساوی کند.

در واقع سرخابی‌های در 22 مسابقه‌ای که در فصل جاری در ورزشگاه آزادی مقابل حریفان‌شان برگزار کرده‌اند 17 برد و 5 تساوی داشته‌اند و هیچ تیمی نتوانسته آنها را در خانه‌شان شکست بدهد.

1359