واکنش خطیر به صحبت‌های دیشب نکونام؛ به دشمن خوراک ندهیم!

واکنش خطیر به صحبت‌های دیشب نکونام؛ به دشمن خوراک ندهیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال امروز سعی کرد به صحبتهای دیشب نکونام، واکنش ندهد اما در چند تک جمله برای نکونام پیام‌هایی داشت.

به گزارش فوتبالی، اختلاف های سرمربی و مدیرعامل استقلال که از همان اول فصل وجود داشته هر چند وقت یکبار اوج می گیرد و بعد دوباره فروکش می کند. دیشب نکونام در یک مصاحبه تلفنی، دوباره آتش را شعله ور کرد.

علی خطیر مدیرعامل استقلال که امروز در جلسه فیرپلی مالی وزارت ورزش شرکت کرده بود پیش از شروع جلسه پاسخگوی خبرنگاران شد.

خطیر در بخشی از صحبتهایش نسبت به صحبتهای نکونام واکنش نشان داد البته این واکنش به صورت چند تک جمله بود: "به دشمنان خوراک ندهیم. نکونام دغدغه‌های خودش را دارد و دلش می‌خواهد تیمش قهرمان شود. الان استقلال صدر جدول است و خواهش می‌کنم به آرامش استقلال کمک کنید. پس از اینکه استقلال قهرمان شد، هر کسی می‌تواند حرف بزند و بگوید من مقصر نبودم و او مقصر بود. الان مهم نیست چه کسی مقصر است. هیچ وقت حرف‌های خانواده را بیرون نمی‌برم. همه ارکان باشگاه باید این مساله را رعایت کنند. قهرمانی در اختیار استقلال است، مگر اینکه خودمان اذیت کنیم و این قهرمانی را بگیریم. مطمئنم اتفاقات خوبی در پایان فصل می‌افتد و استقلال با تلاش بازیکنان با غیرت و کادرفنی خوب منجر به قهرمانی خواهد شد. خودمان نباید به دشمنان خوراک بدهیم و حاشیه به تیم وارد شود.»

در ادامه مصاحبه، خبرنگاری به صحبت‌های اخیر نکونام اشاره کرد و نظر خطیر را در مورد عبارت "اگر شاگرد اول بودید، با تقلب بودید" جویا شد که مدیرعامل استقلال در پاسخ از اصحاب رسانه خواهش کرد از پرداختن به این موضوع خودداری کنند و اظهار کرد:" «ایرادی ندارد، اصلا من شاگرد آخر هستم. حاضرم هر چه ناسزا و کنایه است را به خاطر استقلال بشنوم. بحث جنگ مدیرعامل و رسانه برای رسانه جذاب است و دوست دارید هیجانی شود، چون می‌خواهید مخاطبان‌تان زیاد شود اما خواهش می‌کنم به هواداران میلیونی استقلال نگاهی بیندازید. آنها از این دعواها حرص می‌خورند. انتهای این داستان‌ها هیچ چیزی ندارد و انداختن مسئولیت روی این و آن فایده‌ای نخواهد داشت. اینجا اعلام می‌کنم هر اتفاقی افتاده برعهده من بوده و مقصر من هستم. هیچ کسی در باشگاه استقلال مقصر نیست و من به گردن می‌گیرم. ما صدر جدول هستیم و عده‌ای می‌خواهند ما را از صدر دور کنند که ان‌شاء‌الله این اتفاق نمی‌افتد.»

7474