واکنش شدید درویش به مصدومیت بیرانوند؛ پزشکان تیم ملی با وقاحت دروغ گفتند!

واکنش شدید درویش به مصدومیت بیرانوند؛ پزشکان تیم ملی با وقاحت دروغ گفتند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با ادبیاتی تند از پزشکان تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت علیرضا بیرانوند باعث شد پرسپولیس او را برای یک ماه آینده در اختیار نداشته باشد و این مساله باعث ناراحتی و عصبانیت شدید مدیر عامل این باشگاه از پزشکان تیم ملی ایران شده است. چرا که او معتقد است پزشکان تیم ملی در ماجرای مصدومیت بیرانوند پنهانکاری کرده‌اند.

درویش ساعتی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت: «بیرانوند دوم فروردین با ترکمنستان بازی کرد و مصدوم شد. سوم فروردین MRI گرفت و توضیح داد اما کادر پزشکی هیچ توجهی به این آسیب‌دیدگی نکرد. ما نتایج MRI را در باشگاه داریم. او را با تیم ملی بردند و خدا پدر آقای قلعه‌نویی را بیامرزد. ششم فروردین جلسه پزشکی در ترکمنستان برگزار شد و ایشان گفتند وقتی بیرانوند مصدوم است امکان استفاده از او وجود ندارد! جالب است که برای این که خودشان را منزه کنند اطلاعیه‌ای با وقاحت هرچه تمام، منتشر کردند و نوشتند که بازیکن در باشگاه آسیب دیده است. بیرانوند زمانی که به تیم باشگاهی برگشت، با توجه به این که در خدمت تیم ملی بود، 4 روز مرخصی گرفت و بعد که به باشگاه آمد، دید دستش درد می‌کند و MRI گرفت و دیدیم تاندون دستش پاره شده است.» 

بعد از این جملات، محمد حسین میثاقی از درویش پرسید: اگر بیرانوند مصدوم بود چرا به ترکمنستان رفت؟ که درویش این طور پاسخ داد: «این را باید از تیم ملی بپرسید، نمی‌دانم اصلا دکتر دارند یا خیر؟ دکتر اگر MRI را دیده باید به باشگاه اعلام می‌کرد و می‌گفت که بازیکن شما چنین مشکلی دارد. سرمربی ما بر اساس نظر پزشک تیم وضعیت بازیکن را زیر نظر دارد اما وقتی حتی به ما نگفتند بازیکن چه مصدومیتی دارد، باید چه کنیم؟»

1359