لیست رئال مادرید مقابل منچسترسیتی با دو غایب

لیست رئال مادرید مقابل منچسترسیتی با دو غایب

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا و داوید آلابا دو غایب لیست رئال مادرید برای بازی سه شنبه شب مقابل منچسترسیتی هستند.

به گزارش فوتبالی، به جز دو مصدوم بلندمدت رئال مادرید، همه نفرات ترکیب رئال مادرید برای بازی سه شنبه حضور خواهند داشت. رئال مادرید و سیتی برای چهارمین بار در پنج سال اخیر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر می روند.از سه بار قبلی، دو بار منچسترسیتی و یک بار رئال مادرید صعود کرده است. 

رئال مادرید به دنبال گرفتن انتقام شکست سنگین فصل گذشته مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه چهار بر صفر است. آندری لونین دروازه بان اوکراینی همچون هفته های اخیر در ترکیب اصلی قرار می گیرد تا جای کورتوایی را پر کند که با مصدومیت جدیدش، ادامه فصل را هم از دست داده است. در خط دفاعی اما تردیدی جدی در مورد زوج رودیگر وجود دارد. ادر میلیتائو هنوز در آمادگی بدنی کامل نیست اما از میان ناچو فرناندز و اورلین شوامنی یکی زوج رودیگر خواهد بود. بازیکن فرانسوی ذاتا هافبک است اما در پست دفاع میانی نیز نمایش درخشانی داشته در حالی که ناچو در برخی بازیها نمایش تردیدآمیزی از خود ارائه داده است.

لیست رئال مادرید مقابل منچسترسیتی بدین شرح است: لونین، کپا، فران گونزالس، کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس وازکز، فران گارسیا، رودیگر، مندی، بلینگام، کروس، مودریچ، کاماوینگا، شوامنی، سبایوس، گولر، وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

4125