ادعای استقلال خوزستان: عجیب‌ترین پنالتی لیگ گرفته شد!

ادعای استقلال خوزستان: عجیب‌ترین پنالتی لیگ گرفته شد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال خوزستان با انتشار بیانیه‌ای، اعتراض شدیدی به داوری دیروز بازی با پیکان داشت.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان در اولین بازی سال جدید خود در بازی دیروز با تک گل حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی مغلوب پیکان شد تا همچنان روزهای پراسترسی را در ادامه لیگ برتر تجربه کند.

اما آبی‌های اهوازی معتقدند صحنه‌ای که داور به نفع پیکان خطای پنالتی اعلام کرده صحیح نیست و حتی از این صحنه به عنوان عجیب‌ترین پنالتی لیگ یاد کرده‌اند! صحنه‌ای که به زعم استقلال خوزستان، خطا توسط مهاجم بر روی مدافع جنوبی‌ها انجام شده و پنالتی به سود مهاجم خطاکننده گرفته شده است.

تیم خوزستانی با انتشار ویدیوی این صحنه نوشته تیمی که کاملا سوار بازی بود با سوت‌های اشتباه داوری کاملا شرایط علیه‌اش شد و این پنالتی عجیب و باورنکردنی هم آخرین ضربه مهلک برای تغییر نتیجه‌ای بود که اصلاً شایسته آن نبوده‌اند.

استقلال خوزستان در ادامه مدعی شده داور و کمک داور تسلطی روی صحنه نداشته‌اند و شاید اگر این تیم بدبینانه به قضیه نگاه کند، آن‌ها تنها منتظر واژگونی حریف بودند تا سوت پنالتی را بزنند!

این اولین بار نیست که استقلال خوزستان با ادبیاتی عجیب به داوری دیدارهایش اعتراض می‌کند و این بار هم با چنین جملاتی این پنالتی را نقد کرده است.

1997