کلید قهرمانی کجاست؟ اینجا، هفته بیستم و پنجم

کلید قهرمانی کجاست؟ اینجا، هفته بیستم و پنجم

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا که این هفته ترمز استقلال را در بدترین زمان ممکن کشید و هدیه خوبی به اوسمار داد در هفته آخر باید با پرسپولیس دیدار کند. البته که پرسپولیس قبل از این دیدار، یک بازی فوق‌العاده حساس دیگر هم دارد.

به گزارش فوتبالی، جنگ پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی به سخت‌ترین و هیجان‌انگیزترین جای خود رسیده است. 

حالا هشت هفته باقی‌مانده حکم هشت فینال را دارند که لغزش در هر کدام می‌تواند سرنوشت هر یک از دو تیم را با تغییر اساسی مواجه کند. در این هشت هفته، بعضی از بازی‌های دو تیم با حریفان مشترکی است و احتمال دارد که در آن بازی‌ها هر دو تیم نتایج مشابهی را بگیرند. 

با این حال در این مسیر، سرنوشت را بازی‌های حساس تعیین خواهد کرد و یکی از این بازی‌ها در هفته بیست و پنجم خواهد بود که این هفته را به یک هفته کلیدی برای اوسمار و جواد نکونام تبدیل خواهد کرد. 

استقلال در این هفته باید تراکتور را از سرراه بردارد. تیم سوم جدول که شاید روی کاغذ شانسی برای قهرمانی نداشته باشد اما جدی‌ترین تعقیب‌کننده سرخابی‌هاست و خمز ترجیح می‌دهد شانس خود را تا آخرین هفته امتحان کند.

پرسپولیس هم باید با رقیب سرسختش یعنی سپاهان دیدار کند. سپاهانی که در صورت پیروزی در بازی عقب‌‌افتاده خود به دو امتیازی پرسپولیس خواهد رسید و جنگ قهرمانی را جدی‌تر از همیشه دنبال خواهد کرد. این هفته، بازی‌های حیاتی برای هر دو تیم خواهد بود. بازی جذاب هفته آخر پرسپولیس هم با محرم نویدکیاست. مربی‌ای که با گرفتن دو امتیاز از استقلال این تیم را حسابی به دردسرانداخت باید دید مقابل پرسپولیس چه خواهد کرد. اوسمار امیدوار است که محرم فقط راه امتیاز گرفتن از استقلال را خوب بلد باشد و در مقابل تیم هجومی او با مشکل مواجه شود. استقلال هم در هفته آخر برخلاف قرمزهای پایتخت یک بازی آسان روی کاغذ با پیکان دارد.

 

4326