وقتی رفیعی در پرسپولیس درخشید؛ خالد آبادی کجاست؟

وقتی رفیعی در پرسپولیس درخشید؛ خالد آبادی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان دوم استقلال حتی یک بار هم در این فصل برای تیمش بازی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که پیش از شروع لیگ و در بازار نقل و انتقالات تابستانی حسابی مورد توجه قرار گرفته بود محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان سابق هوادار بود.

خالدآبادی 22 ساله که با هوادار در فصل گذشته خوش درخشیده بود به خاطر آینده‌دار بودن و البته شرایط سنی‌اش مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت.

هر دو باشگاه برای جذب این بازیکن به باشگاه هوادار پیشنهاد رسمی دادند. اما خالدآبادی که سابقه بازی در تیم امید پرسپولیس را هم داشت در نهایت به استقلال رفت.

جالب این که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در آن مقطع با خالدآبادی برای پیوستنش به پرسپولیس صحبت کرده بود اما خالدآبادی با این تصور که در پرسپولیس شانسی برای بازی کردن ندارد ترجیح داد به استقلال برود.

پرسپولیس هم بعد از ناکامی در جذب خالدآبادی دیگر نتوانست یک دروازه‌بان برای جانشینی بیرانوند جذب کند و ناچار شد امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی دروازه‌بان‌های تیم‌های پایه‌اش را وارد لیست بزرگسالان کند.

اما اتفاقی که برای خالدآبادی افتاده است عجیب است. او با گذشت 22 هفته از لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی حتی یک بار هم نتوانسته در ترکیب استقلال به میدان برود و جواد نکونام در همه بازی‌های این فصل از سید حسین حسینی استفاده کرده است.

این در حالی است که در کمال تعجب امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس تا اینجای فصل و به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند دو بار برای تیمش بازی کرده و در هر دو بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است. ضمن این که به نظر می‌رسد رفیعی در دو یا سه بازی بعدی پرسپولیس هم سنگربان اصلی این تیم باشد.

نکته عجیب‌تر این که با آمدن خالدآبادی به استقلال دو دروازه‌بان دیگر این تیم یعنی علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر از این تیم رفتند و به تیم‌های دیگری پیوستند تا شانس بازی داشته باشند. حالا رضایی چند بار برای نساجی کرده است و سعیدی‌فر هم در این فصل حداقل یک بازی برای شمس‌آذر انجام داده است.

اما خالدآبادی ظاهرا گرفتار بدشانسی شده است. حسینی فصل خوبی را در استقلال پشت سر گذاشته است و مصدوم و نحروم هم نشده تا فرصت بازی به خالدآبادی برسد. اما در آن سو رفیعی که در ابتدای فصل خیلی از پرسپولیسی‌ها هم او را نمی‌شناختند دو بار برای این تیم بازی کرده است و با عملکرد خوبش کاری کرده تا پرسپولیسی‌ها دیگر حسرت جذب نشدن خالدآبادی یا هر دروازه بان دیگری را نخورند!

1359