برنامه‌ریزی ویژه بارسلونا برای مدافع جوان مراکشی

برنامه‌ریزی ویژه بارسلونا برای مدافع جوان مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای چادی ریاض، مدافع جوان خود دارد که در حال حاضر به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی در آکادمی خود پرورش داده و با کمک همین بازیکنان جوان توانست تا حدی از بحران خارج شود. پابلو گاوی، رونالد آرائوخو، الخاندرو بالده، لامین یامال، فرمین لوپز ، هکتور فورت و پائو کوبارسی از جمله استعدادهایی هستند که در حال حاضر تبدیل به ستاره‌های بارسلونا شده‌اند و نقش تاثیرگذاری در ترکیب آبی‌واناری‌ها ایفا می‌کنند.

برخی از بازیکنان هم مثل خوتگلا، اسکار مینگزا، اریک گارسیا، الیاس آخوماچ و نیکو گونزالز در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند؛ چون جایگاهی در ترکیب اصلی بارسا نداشتند و مجبور شدند به باشگاه دیگری منتقل شوند. این یعنی آکادمی لاماسیا در امر کسب درآمد هم موفق عمل کرده و فروش این بازیکنان باعث شده تا حدی مشکلات اقتصادی بلوگرانا مرتفع شود.

چادی ریاض، مدافع جوان پرورش‌یافته در آکادمی لاماسیا، یکی از بازیکنانی است که در حال حاضر در باشگاهی دیگر توپ می‌زند. این مدافع مراکشی در حال حاضر به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می‌کند و در این فصل یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم آندلسی بوده است. عملکرد او باعث شده تا برخی مدیران در اندیشه برگرداندن او به بارسلونا باشند.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا تصمیم گرفته است چادی ریاض را بازگرداند و سپس به فروش می‌رسد. باشگاه بر این باور است که آنها می‌توانند 15 میلیون یورو از فروش او دریافت کنند در حالی که هزینه بازگرداندن او 4 میلیون یورو است.

1428