مدافع جوان سپاهان نرم دوی را آغاز کرد

مدافع جوان سپاهان نرم دوی را آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آریا یوسفی که به دلیل مصدومیت در چند بازی اخیر تیم خود غایب بود، نرم دوی را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در رقابت با دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر تلاش می‌کند. از این رو «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی این تیم در ۱۰ دیدار باقی مانده تیمش نیاز مبرمی به تمام بازیکنان خود دارد تا بتواند روند پیروزی‌های اخیر سپاهان را ادامه دهد.

آریا یوسفی مدافع راست سپاهان که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو آسیب دیده بود و دوری او از میادین توسط باشگاه سپاهان دستکم ۸ هفته اعلام شده بود، نرم دویدن را آغاز کرده تا در هفته‌های پایانی بتواند به تیم خود که نیاز به حداکثر امتیازات دارد، کمک کند.

یوسفی در بازی با صنعت نفت آبادان که فردا دوشنبه ۲۰ فروردین برگزار می‌شود، غایب خواهد بود اما کادر فنی و پزشکان سپاهان در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر او را آماده بازی کنند تا در دیدارهای فشرده بتواند به کمک سپاهان بیاید. یوسفی یکی از بازیکنان جوان لیگ برتر به حساب می‌آید که حتی مورد توجه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی قرار گرفت و چند بار به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

این بازیکن در نیم فصل با پیشنهاداتی از باشگاه‌های عربی و اروپایی نیز مواجه بود که تصمیم گرفت با ماندن در سپاهان به فوتبال خود در لیگ برتر ایران ادامه دهد.

7474