سمیعی: پنجره استقلال به زودی باز می‌شود/ اعلام برخی ارقام افسانه‌ است

سمیعی: پنجره استقلال به زودی باز می‌شود/ اعلام برخی ارقام افسانه‌ است

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اعلام برخی ارقام از بدهی‌های استقلال افسانه‌ و رویا است و اصلاً وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، فرشید سمیعی پس از تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در خصوص کسب مجوز حرفه‌ای آسیا گفت: بچه‌ها همه کارها را انجام دادند و مدارک را بارگذاری کردند. بقیه کارها هم در حال انجام است و برعهده دولت است.

وی در واکنش به پنجره بسته استقلال و پرونده سانتاکلارا خاطرنشان کرد: کار پرونده سانتاکلارا انجام شد و پنجره باشگاه هم به زودی باز می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مالکیت باشگاه به کجا کشیده شد، تصریح کرد: این موضوع در اختیار ما نیست و ان‌شاءالله باید ببینیم چه می‌شود.

سمیعی درباره اینکه بابت بدهی استقلال در خصوص تبلیغات محیطی علیه این باشگاه حکم صادر شد، خاطرنشان کرد: نه هیچ حکمی به باشگاه ابلاغ نشده است.

وی در واکنش به این موضوع که خطیر گفته است استقلال مجوز حرفه‌ای را می‌گیرد، عنوان کرد: ان‌شاءالله، من مشکل خاصی ندیدم که باشگاه مجوز نگیرد. باشگاه همه کارهایی که باید انجام دهد را انجام داده به غیر از مسائلی که در اختیار ما نیست. ما پیگیر مالکیت مشترک هستیم ولی این موضوع در اختیار دولت است و آنها تصمیم‌گیرنده هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مشکلات مالی آبی‌پوشان یادآور شد: در حال حل است، امسال اولین سالی بود که استقلال نه بازیکنی فروخت و نه وامی گرفت و نه پول بورسی را هزینه کرد و همه چیز براساس درآمدزایی صورت گرفت که باز هم ادامه خواهد داشت.

وی درباره این موضوع که گفته می‌شود بدهی 36 میلیاردی استقلال به سازمان لیگ به مبلغی حدود 90 میلیارد افزایش پیدا کرده است، گفت: نه چنین چیزی نیست. این مبالغ افسانه‌ای و رویایی است و اصلاً وجود ندارد. هیچ ابلاغی هم به دست ما نرسیده است.

7474