هواداران تراکتور حیرت جهانی را برانگیختند! (عکس)

هواداران تراکتور حیرت جهانی را برانگیختند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - حضور هواداران تراکتور در بازی با سپاهان مورد توجه یک صفحه فوتبالی پرطرفدار در اینستاگرام قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هواداران تراکتور در بازی با سپاهان برای تیم محبوب خود سنگ تمام گذشته و نه‌تنها داخل ورزشگاه که برخی از محیط‌های اطراف ورزشگاه را هم برای تماشای بازی تراکتور پر کرده بودند.

چنین استقبالی باعث شده بود تا از این مسابقه به عنوان یکی از دو بازی پرتماشاگر کل تاریخ یادگار امام یاد شود و این مسابقه با بازی تراکتور و فجر سپاسی که هنوز طبقه دوم یادگار صندلی نداشت و تی‌تی‌ها در آن بازی حضور بی‌سابقه‌ای داشتند، مقایسه شود.

همین حضور چشمگیر و ستودنی توجه صفحه اینستاگرامی معروف 433 که بیش از ۷۲ میلیون دنبال‌کننده دارد را به خود جلب کرده و این صفحه با انتشار ویدیو و تصاویری هوایی از ورزشگاه مملو از تماشاگران سرخ‌پوش تراکتور چنین توضیحی بنویسد: «هواداران تراکتور یک چیز دیگر هستند»

شایان ذکر است پیش از این یک بار هم حضور هواداران تراکتور در بازی بازی با استقلال مورد توجه این صفحه پرمخاطب فوتبالی قرار گرفته بود و تی‌تی‌ها پس از چند سال دوباره مورد توجه این رسانه پرطرفدار قرار گرفته‌اند و حسابی با کامنت‌های خود زیر این پست ابراز خوشحالی کرده‌اند.

1997