پیشنهاد جذب جهانبخش در تابستان به آژاکس

پیشنهاد جذب جهانبخش در تابستان به آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت هلندی پیشنهاد جذب علیرضا جهانبخش در تابستان را به باشگاه آژاکس داد.

به گزارش فوتبالی، سایت بین‌المللی «OneFootball» به نقل از سایت «SciSports» هلند در مورد وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه آژاکس در تابستان سال 2024 نوشت: آژاکس باید به‌صورت جدی جدایی استیون برگیس در تابستان را در نظر داشته باشد. این مهاجم 32 ساله هلندی مورد توجه بشیکتاش قرار گرفته و باشگاه ترکیه‌ای تاکنون پیشنهاد ابتدایی خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرده است.

در صورتی که برگیس در تابستان 2024 از آژاکس جدا شود، این باشگاه می‌تواند علیرضا جهانبخش را به‌عنوان جایگزین او به‌صورت رایگان به خدمت بگیرد. جهانبخش به‌خوبی با سبک بازی آژاکس مطابقت دارد و می‌تواند به‌عنوان یک وینگر راست به میدان برود. جهانبخش و برگیس سبک بازی دقیقاً مشابهی دارند و جهانبخش می‌تواند بازیکنی باشد که در کوتاه مدت به آژاکس کمک کند.

قرارداد مهاجم فاینورد با این باشگاه رو به پایان است و جهانبخش می‌تواند دنبال تیم جدیدی باشد. این بازیکن ایرانی جایی در برنامه‌های فاینورد ندارد و آرنه اسلات سرمربی فاینورد، در پُست جهانبخش به بارت نیوکوپ فرصت بازی می‌دهد.

جهانبخش اکنون یکی از بهترین بازیکنان در آمستردام نخواهد بود و شاید روی کاغذ بازیکنی نباشد که موردنیاز آژاکس باشد. با این حال ورود این بازیکن امتیاز دیگری خواهد داشت. جهانبخش می‌تواند بازیکنی تعویضی باشد یا نقش مشاور را برای بازیکنان جوان ایفا کند. جذب این بازیکن به سود رشد بازیکنان جوانی چون میکا گودتس خواهد بود.

1999