پوچتینو و کامبکی که پنج سال پیش به تن هاگ زده بود

پوچتینو و کامبکی که پنج سال پیش به تن هاگ زده بود

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته چلسی موفق شد مقابل منچستریونایتد کامبک بزند و بازی سه بر دو باخته را در دقایق پایانی با نتیجه چهار بر سه ببرد و هر سه امتیاز بازی را در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این اولین باری نبود که مائوریسیو پوچتینو موفق می شود به اریک تن هاگ کامبک بزند و تیم او را به این شکل شکست بدهد. پنج سال پیش هم تیم مائوریسیو پوچتینو موفق شده بود به تیم اریک تن هاگ کامبک بزند.

در حقیقت در سال 2019 میلادی، در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام و آژاکس با هم روبرو شدند. در آن زمان مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتهام بود و اریک تن هاگ هم هدایت آژاکس آمستردام را بر عهده داشت.

در آن بازی ها، در دیدار رفت آژاکس موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در بازی برگشت اما با وجود این که آژاکس جلو افتاده بود، اما تاتنهام موفق شد با نتیجه سه بر دو بازی را ببرد و در نهایت راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. البته تاتنهام در فینال مغلوب لیورپول شد و دست پوچتینو به جام نرسید اما او در مرحله نیمه نهایی توانست به آژاکسی که سرمربی آن اریک تن هاگ بود کامبک بزند.

1471