آژاکس به جز ژاوی، یک بارسایی دیگر را هم می‌خواهد

آژاکس به جز ژاوی، یک بارسایی دیگر را هم می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که ژاوی هرناندز مربی اسپانیایی تنها هدف آژاکس در باشگاه بارسلونا نیست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه هلندی اعتقاد دارد که علاوه بر ژاوی باید جوردی کرویف، مشاو ورزشی بارسلونا را هم به خدمت بگیرند. در حقیقت آژاکس معتقد است که پسر اسطوره فوتبال هلند، شخصیتی قابل احترام در فوتبال دنیا است که می تواند احترام همه را بر انگیزد و به مدیریت ورزشی این تیم، شخصیت ببخشد.

در ابتدا اوورمارس مدیر ورزشی سابق بارسلونا قصد استخدام پسر یوهان کرویف را داشت اما او از این باشگاه برکنار شد. حالا آژاکس می خواهد مدیریت ورزشی این باشگاه را دگرگون کند که جوردی کرویف می تواند گزینه مناسبی باشد.

اخیرا شایعاتی در مورد تمایل باشگاه آژاکس به استخدام ژاوی هرناندز مطرح شده است. در حقیقت ژاوی قصد جدایی از بارسلونا در پایان فصل را دارد. مدیران بارسلونا به دنبال تغییر نظرش هستند اما اگر بخواهد جدا شود، باشگاه ریشه دار هلندی می تواند گزینه مناسبی برای او باشد.

ژاوی نشان داده که به خوبی از پس مدیریت بازیکنان جوان بر می آید و آژاکس نیز یکی از بازیکن سازترین باشگاه های فوتبال دنیا به شمار می رود و ژاوی در آن جا فرصت پرورش استعدادها را خواهد داشت که یوهان کرویف نیز رابطه خوبی با این مربی دارد و می تواند در تیم هلندی در کنارش باشد.

4125