سوراخ شدن ریه و بستری شدن بازیکن سابق لیورپول پس از بازی خیریه!

سوراخ شدن ریه و بستری شدن بازیکن سابق لیورپول پس از بازی خیریه!

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو اورلیو ستاره سابق لیورپول پس از حضور در بازی اسطوره های سرخ ها مقابل آژاکس در آنفیلد، در بیمارستان بستری شده بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق فوتبال برزیل پس از برخورد با کیکی موسامپا بازیکن سابق آژاکس با ترک خوردگی پنج تا از دنده هایش و سوراخ شدن ریه خود مواجه شده و به همین خاطر به بیمارستان دانشگاه آینتری منتقل شده و شب را در آن جا سپری کرده است. بازیکن سابق لیورپول و والنسیا مجبور شده که بازگشتش به خانه اش را یک هفته به تعویق بیاندازد!

اسطوره های لیورپول با بازیکنانی نظیر استیون جرارد، رایان بابل، مارتین اشکرتل، درک کویت، دنیل اگر و فرناندو تورس زیر نظر اسون گوران اریکسون در آن بازی حاضر شدند و با نتیجه چهار بر دو مقابل آژاکس به پیروزی رسیدند که اورلیو در تلاش برای ممانعت از گلزنی موسامپا دچار این مصدومیت شد. وی در این باره گفت:" سعی کردم که جلوی شوت را بگیرم و او با زانویش به من ضربه زد. انتظار چنین اتفاقاتی را در بازی اسطوره ها نداری اما وقتی در ورزشگاه مقابل شصت هزار نفر بازی می کنی، روحیه رقابتی تو بالا می زند. نمی توانستم هفته قبل برگردم چون به ریه ام آسیب خورده بود. در ابتدا پزشکان به من توصیه کردند که سه هفته تحت مراقبت باشم و کمی ترسیدم اما بعد از آن یکی از متخصصان، عکسبرداری از ریه هایم را دید و گفت که حالم خوب است و به زودی بهتر می شوم." 

4125