ژاوی، گزینه سرمربیگری یکی از پرافتخارترین تیم های جام باشگاه‌های اروپا

ژاوی، گزینه سرمربیگری یکی از پرافتخارترین تیم های جام باشگاه‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس در نظر دارد که ژاوی را به خدمت بگیرد البته به شرطی که این مربی به حرف قبلی خود عمل کند و در پایان فصل از بارسلونا خارج شود.

به گزارش فوتبالی، آینده ژاوی با شایعات زیادی همراه شده چرا که اسطوره بارسلونا اعلام کرده است که در پایان فصل از تیم کاتالان خارج می شود. آژاکس یکی از تیم هایی است که شرایط استخدام او را دنبال می کند و در نظر دارند که ژاوی را در پایان فصل به خدمت بگیرند. 

یان فن تشیپ سرمربی آژاکس با انتقادهای زیادی مواجه شده است و او هم اعلام کرده که در پایان فصل جدا می شود و غول های هلندی به دنبال استخدام جانشین برای او هستند. ژاوی اعلام کرده که پس از ترک بارسلونا قصد یک فصل مرخصی را دارد اما حضور در تیم ریشه دار هلندی می تواند گزینه مناسبی برایش باشد چرا که آژاکس یکی از پرافتخارترین باشگاه های تاریخ جام باشگاه های اروپا به شمار می رود که چهار بار قهرمان اروپا شده اند.

برخی مدیران بارسلونا در نظر دارند که نظر ژاوی را عوض کنند و این مربی را راضی کنند تا حداقل یک فصل دیگر در تیم کاتالان بماند. ژاوی فعلا روی نتایج تیمش در ادامه فصل تمرکز دارد. بارسا باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی اس جی برود و در لالیگا نیز هشت امتیاز از رئال مادرید در فاصله هشت بازی به پایان، عقب است.

4125