توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی

توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی

پایگاه خبری فوتبالی- علی جوادی گفت: پیمانکاران قانوناً می‌توانستند بازسازی ورزشگاه تختی را رها کنند، اما ماندند و کار کردند.

به گزارش فوتبالی، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی اظهار داشت: اتفاقات بزرگی برای مجموعه ورزشی تختی رقم خورد و یک اقدام جهادی در آنجا صورت گرفت، نور این مجموعه تعویض نشده بود و تغییرات اساسی صورت گرفت، تأسیسات، زیرساخت‌ها، برق، سکو و... مشکل داشتند، چمنش کاملاً از بین رفته بود و سیستم صوتی‌ نداشت، همه این مشکلات را می‌توان با یک میلیارد حل کرد و آیا این انتظار را باید داشت که همه مشکلات با این پول حل شود؟ مسلماً جواب منفی است، ولی با وجود این، ما متوقف نشدیم و همه کارها را انجام دادیم، اسکوربورد، نور، سکوها و... آماده کردیم، اما این کار را به‌صورت تعهدی انجام دادیم، چون قول داده بودیم به پایان سال و نیم‌فصل دوم برسانیم، به تعهدات‌مان عمل نکردیم، اما پیمانکاران عمل کردند و از آنها ممنونم. آنها دیدند که ما دوندگی می‌کنیم، پای پروژه‌ها ماندند، آن هم در حالی که قانوناً می‌توانستند رها کنند، اما ماندند و کار کردند.

او درباره اینکه چرا از این ورزشگاه بهره‌برداری نمی‌شود، توضیح داد: با سرمای اخیر مواجه شدیم، مشاور چمن عنوان کرد که اگر الآن از چمن استفاده کنیم، خراب می‌شود، ریشه چمن هنوز تقویت نشده است و از نظر استحکام برای استفاده در فصل سرما مناسب نیست. نکته دوم هم اینکه هنوز تارتان را عوض نکرده‌ایم. شکل ظاهری پیست دور چمن مناسب نیست و 10، 12 میلیارد پول می‌خواهد، خواهش می‌کنم موافقت‌نامه‌ها و اعتباراتی که صورت گرفته، هرچه زودتر تخصیص پیدا کند تا ما زودتر بتوانیم مناقصه تارتان را هم برگزار کنیم. هرگز اجازه نمی‌دهم که با شکل کنونی بازی در ورزشگاه تختی انجام شود، چمن مناسب است، ولی تارتان شرایط خوبی ندارد.

جوادی در پایان تصریح کرد: همه موارد مربوط به مسابقه فوتبال آماده است، اما آنچه به‌عنوان زیباسازی‌های اطراف است، باید مهیا شود. خواهش می‌کنم اعتبارات مصوب را زودتر تخصیص بدهند تا بتوانیم کار را تکمیل کنیم.

7474