گزارش آماری/ بررسی عملکرد مرد سال فوتبال ایران به انتخاب مخاطبان یک برنامه تلویزیونی

گزارش آماری/ بررسی عملکرد مرد سال فوتبال ایران به انتخاب مخاطبان یک برنامه تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی- در نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی به نام نوروز فوتبالی که از شبکه ورزش پخش می شود، از میان روزبه چشمی، مهدی ترابی، ریکاردو آلوز، رامین رضاییان و شهریار مغانلو، هافبک استقلال از نگاه مخاطبان به عنوان برترین بازیکن در سال 1402 انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 30 ساله استقلال، تا اینجای فصل، در 20 بازی در زمین حضور داشته که موفق شده 1 گل به ثمر برساند‌. گلی که او در هفته هجدهم لیگ برتر به سپاهان زد و می‌تواند نامزد زیباترین گل فصل بیست و سوم باشد. در کنار این یک گل، او سه کارت زرد هم تا پایان هفته بیست و یکم گرفته است.

چشمی از ابتدای سال 1402 تا شروع لیگ بیست و سوم، در 8 دیدار در ترکیب حضور داشته که 2 کارت زرد و 1 کارت قرمز، آمار او در این 8 بازی بوده است. او در سالی که گذشت، 11 بازی ملی انجام داد که یک پاس گل داد و سه کارت زرد گرفت.

هافبک استقلال در مجموع  40 بازی که در سال 1402 انجام داد، این آمار را ثبت کرد: 1 گل، 1 پاس گل، 8 کارت زرد و 1 کارت قرمز.

البته کلا نحوه انتخاب این برنامه تلویزیونی عجیب است چون معمولا بهترین های فصل باید انتخاب شوند نه بهترین های سال. چون یک بازیکن ممکن است در طول سال، در دو باشگاه مختلف بازی کند! در این باره بیشتر خواهیم نوشت.

7899