کاپیتان عباس‌زاده نساجی را در لیگ برتر نگه می‌دارد؟ (عکس)

کاپیتان عباس‌زاده نساجی را در لیگ برتر نگه می‌دارد؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – محمد عباس‌زاده می‌تواند در بازی‌های باقی‌مانده نساجی نقش مهمی را برای این تیم ایفا کند. 

به گزارش فوتبالی، نساجی که روی لبه پرتگاه قرار گرفته است و در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد حالا در هفته‌های منتهی به پایان فصل با ساکت الهامی به دنبال بقا می‌گردد و هرگز دوست ندارد در ششمین فصل حضورش در لیگ برتر اتفاقات ناخوشایندی برایش رقم بخورد. 

نساجی که در فصل جاری یک از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم به شمار می‌آمد هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد و یکی از اصلی‌ترین کاندیدای رفتن به لیگ آزادگان به شمار می‌آید.

با وجود این که «امید شهر خسته» جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی ندارد اما بازیکنان خوب و باتجربه‌ای در ترکیب این تیم دیده می‌شوند که یکی از آن‌ها محمد عباس‌زاده است. 

مهاجم باتجربه‌ای که بیش از 150 مسابقه بار در لیگ برتر بازی کرده است و علاوه بر نساجی پیراهن تیم‌هایی چون پرسپولیس، تراکتور، فولاد، سایپا و راه‌آهن را برتن کرده است. عباس‌زاده در دوران حرفه‌ای خود بیشترین بازی را برای قرمزهای قائمشهری انجام داده است و در صعود این تیم به لیگ برتر نقش زیادی داشت. 

او بعد از گذراندن روزهای نه‌چندان خوب در فولاد در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان نساجی اضافه شد تا بتواند در تیم شهر خود به مانند همیشه اثرگذار باشد و به بقای این تیم در لیگ برتر کمک کند. عباس‌زاده تاکنون در 87 مسابقه پیراهن نساجی را برتن کرده است و 45 گل به ثمر رسانده است.

9098