کوچک زاده: محمد عباس‌زاده در لیست مازاد نساجی نیست

کوچک زاده: محمد عباس‌زاده در لیست مازاد نساجی نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه نساجی مازندران در مورد شایعات مربوط به خروج محمد عباس زاده از فهرست تیم، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه، فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران  در رابطه با آخرین شرایط این تیم گفت: تیم در سطح خوبی قرار دارد. البته بازی های دوستانه نمی تواند ملاک خوبی باشد ولی ما و کادر فنی تیم بازخوردها را می بینیم و با انرژی خوبی در حال وارد شدن به لیگ برتر هستیم. امیدوارم بازی های خوبی در شان مردم استان مازندران که استان اول ورزش کشور است، انجام دهیم.


کوچک زاده درپاسخ به این سوال که تمرینات در تهران پیگیری می شود یا به مازندران انتقال پیدا می کند، توضیح داد: ببینید ما شدیدا پیگیر این موضوع هستیم تا تمرینات در مازندران انجام شود ولی باید زیرساخت های لازم که مهم ترین آن زمین تمرین است فراهم شود. همچنین به امکانات اقامتی و ترانسفر نیاز داریم. پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم مسئولان استانی هم همکاری کنند. کما اینکه تا حالا هم همکاری های زیادی با ما انجام داده اند.


در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است محمد عباس زاده از تیم کنار گذاشته شود، شنیده شده است. سرپرست نساجی مازندران در واکنش به این موضوع بیان کرد: نه این صحبت ها اصلا واقعیت ندارد. محمد عباس زاده بازیکن بزرگی است. یک سری مسائل البته وجود دارد که درون خانواده تیم آن را حل خواهیم کرد و اصلا درست نیست به بیرون انتقال پیدا کند.


کوچک زاده در پاسخ به این سوال که مقصر انتقال خبر عباس زاده چه کسی است، گفت: ببینید الان عصر حجر نیست که عصر رسانه ها است. شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. این مسائل طبیعی است و در خیلی از تیم ها بیشتر از ما است. در هر خانواده ای بین پدر و فرزندان هم مشکلاتی ایجاد می شود که قابل حل است؛ اما مهم ترین دغدغه ما موفقیت نساجی است.


او در پایان در مورد هواداران هم افزود: ما به عشق هواداران و دلگرمی آنها است که توانسته ایم تا حالا ادامه دهیم. واقعا روزهای بسیار سختی داشتیم و خوشبختانه هواداران از تصمیمات ما همیشه حمایت کرده اند. آنها بهترین هواداران دنیا هستند. نساجی متعلق به کل مازندران و شمال کشور است و امیدوارم روز به روز هم از لحاظ هوادارای و هم از نظر فنی شرایط بهتری داشته باشیم.

7413