فرهاد کوچک‌زاده: باید عدم سابقه گل‌گهر در لیگ برتر را به فرصت تبدیل کنیم

فرهاد کوچک‌زاده: باید عدم سابقه گل‌گهر در لیگ برتر را به فرصت تبدیل کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد کوچک‌زاده، مشاور باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: ما باید عدم سابقه گل‌گهر در لیگ برتر را به یک فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش فوتبالی،فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: گل‌گهر تیمی با اصالت در ورزش و نوپا در لیگ برتر است و ما باید عدم سابقه این تیم در لیگ برتر را به یک فرصت تبدیل کنیم و تیم را به ثبات برسانیم. البته باشگاه امکانات خوبی برای تیم فراهم کرده و وظیفه ما است که از این امکانات حرفه‌ای در جهت ارتقای سطح تیم استفاده کنیم.

وی درباره شرایط کنونی تیم گل‌گهر در لیگ برتر و برنامه تیم برای خروج از این وضعیت، گفت: برنامه‌های تیم از طریق مجید جلالی و کادرفنی تیم طراحی و اجرا می‌شود و امیدوارم با تغییراتی که در تیم ایجاد شده و می‌شود تیم شرایط بهتری پیدا کند. بازیکنان ما آرام آرام انگیزه خود را پیدا می‌کنند و ابتدا باید تیم حفظ شود و بعد نتایج هم بهتر شود.

مشاور باشگاه گل‌گهر درباره اینکه آیا تغییراتی در تیم گل‌گهر برای نیم‌فصل لیگ برتر رخ می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: صد درصد در تیم تغییراتی ایجاد می‌شود. البته فعلا که نمی‌شود بازیکنی گرفت، اما حتی اگر تغییرات زیاد هم نباشد بدون شک تیم در نیم‌فصل تقویت می‌شود.

7655