مدارک مالی استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد

مدارک مالی استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدارک باشگاه استقلال در بخش تعیین تکلیف بدهی‌ها بارگذاری شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال در جهت دریافت مجوز حرفه‌ای سال جدید، پیش از این اقدامات لازم را در بخش‌های مختلف مانند زیرساختی و اداری انجام داده بود.

تعیین تکلیف بدهی‌ها قدم دیگری در راه دریافت مجوز حرفه‌ای است که طبق اعلام رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال باید مدارک لازم تا امروز در سامانه مربوطه بارگذاری می‌شد.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال مدارک کامل خودش را بابت تعیین تکلیف و تسویه بدهی‌ها شامل صلح نامه با باشگاه سانتاکلارا و تاییدیه فیفا برای پرداخت پول به این باشگاه را بارگذاری کرده است.

در این بین علاوه بر پرداخت 300 هزار دلار به باشگاه پرتغالی از محل مطالبات استقلال در فدراسیون جهانی فوتبال، مبلغ 200 هزار دلار با تضمین فدراسیون فوتبال ایران به AFC تامین خواهد شد که تاییدیه آن نیز پس از استعلام فیفا، دریافت و بارگذاری شده است.

به این ترتیب تمام بدهی 500 هزار دلاری استقلال به سانتاکلارا تعیین تکلیف شده تا مشکلی در راه دریافت مجوز حرفه‌ای نباشد.

اکنون موضوع مالکیت باشگاه استقلال و بحث مالکیت مشترک با پرسپولیس، قدم مهم بعدی است که با توجه به اتفاقات اخیر باید دید سرانجام تا تاریخ 10 خرداد که آخرین زمان اعلام نتایج از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا است، چه اتفاقی خواهد افتاد.

2636