ادعای قابل توجه شاهین بیانی درباره فتح الله زاده: به خاطر نداشتن ریش، مربی استقلال نشدم!

ادعای قابل توجه شاهین بیانی درباره فتح الله زاده: به خاطر نداشتن ریش، مربی استقلال نشدم!

پایگاه خبری فوتبالی- شاهین بیانی می‌گوید به دلیل نداشتن ریش یا ته ریش! به عنوان دستیار ناصر حجازی انتخاب نشده است.

به گزارش فوتبالی، شاهین بیانی گفت‌وگوی مفصلی با ایسنا داشته که در خلال این گفت‌وگو ادعای عجیبی بابت عدم حضور در کادرفنی استقلال در سال ۱۳۸۶ داشته است.

پیشکسوت آبی‌ها در پاسخ به این پرسش که چرا باوجود نزدیک بودن به حضور در استقلال به عنوان کمک مربی در سال ۱۳۸۶ این اتفاق نیفتاده، مدعی شد که مدیرعامل وقت استقلال حرفی زده که نهایتا منجر به عدم حضور او در کادر فنی استقلال شده است. 

صحبت‌های شاهین بیانی در این زمینه را بخوانید: « آقای فتح الله زاده از من دعوت کردند و حتی یک هفته با لباس شخصی در زمین مرغوبکار در تمرینات شرکت کردم تا حکمم را دریافت کنم و کارم را آغاز کنم. آقای فتح الله‌زاده از آلمان برگشتند. خیلی جالب است که برای شما بگویم. هیات مدیره گفته بودند چون آقای حجازی هم صورتش را اصلاح می‌کند، نمی‌شود که همزمان دو نفر با ریش تراشیده روی نیمکت استقلال بنشینند. حتما باید یک نفر ریش داشته باشد. خیلی جالب است که آقای فتح الله‌زاده این را در جلسه با آقای حجازی عنوان کردند و هنوز که هنوز است، برایم خیلی جالب است آن زمان چنین تصمیمی گرفتند. همانجا جلسه را ترک کردم و بعد از من آقای حاجیلو به عنوان مربی در کنار آقای حجازی قرار گرفتند. اگر چنین اتفاقی نمی‌افتاد، مسیر مربیگری و ورزشی من را تغییر می داد."

وی ادامه داد: " آقای فتح الله زاده دقیقا همین را گفت که دو نفر نمی‌توانند با صورت تیغ زده و اصلاح شده روی نیمکت بنشینند. این مساله همانجا منتفی شد و همانجا جلسه را ترک کردم."

بیانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا این موضوع را قبول نکرده و ریش نگذاشته اظهار داشت که در طول دوران حرفه‌ای خود صورتش تراشیده بوده و ریش نداشته و اگر به خاطر این موضوع ریش می‌گذاشنه، به نوعی تظاهر می‌شده و این اتفاق را دوست نداشته است.

1997