رقابت منچسترسیتی و رئال مادرید بر سر بازیکن بایرن مونیخ

رقابت منچسترسیتی و رئال مادرید بر سر بازیکن بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ یکی از گزینه های جذاب برای تیم های بزرگ اروپایی در تابستان پیش رو است.

به گزارش فوتبالی ، آلفونسو دیویس در حال حاضر تا تابستان  2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. به تازگی فابریزیو رومانو گفته است که آلفونسو دیویس قصدی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ ندارد. با توجه به این که اگر آلفونسو دیویس در تابستان پیش رو توسط بایرن مونیخ به فروش نرسد، تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود، باواریایی ها به دنبال فروش این بازیکن در تابستان آینده خواهند بود. بایرن مونیخ مبلغ 60 میلیون یورو را برای این بازیکن می خواهد.

رومانو قبلا گفته بود که منچستر سیتی یکی از مشتری های اصلی آلفونسو دیویس است و پپ گواردیولا به این بازیکن 23 ساله علاقه ویژه ای دارد. آلفونسو دیویس یک مدافع کناری سرعتی است که به خوبی در حملات تیمش شرکت می کند. گواردیولا به این ویژگی در تیمش اهمیت زیادی می دهد که بازیکنان هم بتوانند در کار دفاعی شرکت کنند و هم توانایی شرکت در کار های هجومی تیمشان را داشته باشند.

از سوی دیگر رئال مادرید به دنبال جذب آلفونسو دیویس است. رئال مادرید با بایرن مونیخ بر سر قیمت آلفونسو دیویس اختلاف نظر دارد. مادریدی ها نیاز به یک مدافع چپ دارند و دیویس گزینه ای خوب برای آن ها است.

1471