گزارش آماری؛ بررسی عملکرد بهترین وینگرهای فوتبال ایران در سال گذشته

گزارش آماری؛ بررسی عملکرد بهترین وینگرهای فوتبال ایران در سال گذشته

 پایگاه خبری فوتبالی- بهترین وینگر راست و بهترین وینگر چپ فوتبال ایران از دید کارشناسان برنامه نوروز فوتبالی چه آماری را در سال گذشته ثبت کردند؟

 به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی وینگر چپ 29 ساله پرسپولیس، تا اینجای فصل، 19 بار به میدان رفته که 2 گل و 3 پاس گل آمار او بوده است .

او در 5 بازی‌اش در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان هم موفق به زدن یک گل شد که آن هم مربوط به بازی با استقلال تاجیکستان در دوشنبه بود.

ترابی عادت گل زنی را در مسابقات حذفی هم ترک نکرد و در یک بازی جام حدفی 1 گل زده و 1 پاس گل داده است. او از ابتدای سال 1402 تا شروع لیگ  بیست و سوم ، با حضور در 10 مسابقه، آمار 7 گل و 3 پاس گل را ثبت کرده و دو کارت زرد هم گرفته بود.

این بازیکن تکنیکی، در سال گذشته، 8 بازی هم برای تیم ملی انجام داد که سه پاس گل، خروجی آماری او بوده است.

در نهایت ترابی با 12 گل و7 پاس گل و 2 کارت زرد در 43 بازی، به انتخاب کارشناسان برنامه نوروز فوتبالی ، برترین وینگر چپ فوتبال ایران در سالی که گذشت لقب گرفت .  

برویم سراغ فرشاد احمدزاده. او در 17 مسابقه در لیگ بیست و سوم موفق به ثبت 2 گل و 3 پاس گل شده و البته که احمدزاده پا با دریافت 3 کارت زرد و 2 کارت قرمز تا اینجای لیگ، فصل خشنی را پشت سر گذاشته است. احمدزاده در 7 مسابقه این فصل لیگ قهرمانان هم آمار 1 گل و 1 پاس گل را داشته است.

احمدزاده در آغاز سال 1402 تا شروع فصل جدید فوتبالی، در 8 مسابقه، 1 گل زد و 1 پاس داد تا در نهایت، در طول یک سال شمسی و در 33 بازی، آمار 4 گل و 5 پاس گل را داشته باشد . او 3 کارت زرد و 2 کارت قرمز هم گرفت که طبیعتا این موارد هیچ تاثیری در انتخاب او به عنوان برترین وینگر راست فوتبال ایران در سال 1402 نداشت.  

7899