ترابی به دنبال تکرار سناریوی فصل قبل؛ مرد اول فصل بهار شو! (عکس)

ترابی به دنبال تکرار سناریوی فصل قبل؛ مرد اول فصل بهار شو! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – ترابی با اوج گرفتن در اواخر فصل گذشته نقش شایانی را در کسب 3 گانه این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی، بدون شک مهدی ترابی از آن دست بازیکنانی است که هرگاه در زمین راه بیفتد یک تیم را راه می‌اندازد و می‌تواند تاثیر فراوانی بر نتیجه یک مسابقه داشته باشد. این بازیکن 29 ساله که در لیگ بیست و سوم در 19 مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفته و آمار 2 گل و 3 پاس گل را از خودش برجای گذاشته است امیدوار است با درخشش در حساس‌ترین روزهای فصل هم آمار خودش را بهبود ببخشد و هم نقش بزرگی برای تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایفا کند.

ترابی که در اوایل سال 1402 و در ده مسابقه پایانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی آمار عجیب و غریب 7 گل زده و 3 پاس گل را از خودش برجای گذاشت و بدون تردید بهترین بازیکن فصل قرمزها بود امیدوار است با تکرار اتفاقات پارسال و اجرا شدن مو به مو از سناریوی فصل قبل به مرد اول پرسپولیس و لیگ برتر در فصل بهار بدل شود و خاطرات خوشی را رقم بزند؛ او به همراه پرسپولیس 4 بار قهرمان لیگ برتر شده است.

وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس که دو بازی اخیر تیم ملی را به خاطر ابتلا به آنفلوآنزا از دست داده بود حالا با پشت سر گذاشتن دوران بیماری به تمرینات پرسپولیس برگشته است و این برای هواداران پرسپولیس بهترین خبر در ابتدای سال جدید است.

9098