شبکه ایکس فارسی در تسخیر هواداران استقلال؛ به بانک تجارت نه گفتند!

شبکه ایکس فارسی در تسخیر هواداران استقلال؛ به بانک تجارت نه گفتند!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال نسبت به واگذاری تیمشان به بانک تجارت در شبکه اجتماعی ایکس اعتراض کردند.

به گزارش فوتبالی، برای اینکه سرخابی‌ها به سرنوشت بد سال‌های قبل دچار نشوند و بتوانند به راحتی طعم حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را بچشند باید هرچه زودتر تکلیف مالکیت‌شان مشخص شود.

از آن‌جا که AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها قوانین خاصی را مقرر کرده است که در این قوانین، نبودن مالکیت مشترک جزؤ اولویت‌ها به شمار می‌آید دو تیم استقلال و پرسپولیس تا قبل از یازدهم فرودین امسال و البته در واقع ۲۴ فروردین (به خاطر فرصت بررسی فدراسیون فوتبال) باید این مانع بزرگ را از پیش روی خود بردارند و به اصطلاح از مالکیت دولت خارج شوند.

به همین خاطر از روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از هرسو در رابطه مشتریان جدید سرخابی‌ها به گوش می‌رسید؛ از سازمان تأمین اجتماعی و البته هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس تا بانک‌های مختلف. با این حال خیلی‌ از گمانه‌زنی‌ها دالِ بر این است که بانک تجارت مالک استقلال و بانک ملت مالک پرسپولیس می‌شود؛ موضوعی که به هیچ وجه بابِ دل هواداران استقلال نبوده و از همان روز اول هرگز به مذاق آن‌ها خوش نیامده است؛ هواداران استقلال مدعی هستند که بانک ملت نسبت به بانک تجارت وضعیت بهتری دارد و این واگذاری نمی‌تواند به نفع تیم‌شان تمام شود.

خلاصه اینکه طی روزهای اخیر هواداران استقلال از هر راهی که می‌شد دست به اعتراض زدند و امروز پایشان به شبکه اجتماعی ایکس کشیده شد و با هشتگ‌باران "#واگذاری_ناعادلانه" بخش فارسی این شبکه اجتماعی را به تسخیر خود درآورند؛ تاکنون بیش از ۱٠ هزار توییت با این عنوان در شبکه ایکس منتشر شده است. 

به هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد؛ آیا استقلال با وجود مخالفت انبوه هوادارانش به بانک تجارت واگذار می‌شود یا که اتفاق دیگری این رخ می‌دهد. 

۹٠۹۸