پاداش درخشش در لیگ بیست و سوم؛ سید حسین در ترکیب اصلی تیم ملی!

پاداش درخشش در لیگ بیست و سوم؛ سید حسین در ترکیب اصلی تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان ملی پوش استقلال مقابل تیم ملی ترکمنستان در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18:30 تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه 20 هزاری عشق آباد در پایتخت ترکمنستان مقابل تیم ملی این کشور قرار می‌گیرد. قضاوت این مسابقه بر عهده «سیواکوم پو اودوم» از تایلند است.

دقایقی پیش ترکیب تیم ملی ایران برای این مسابقه اعلام شد. با تشخیص کادر فنی سید حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمد حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

یکی از نکات مهم در این ترکیب استفاده از سید حسین حسینی به جای علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال که در این فصل بسیار آماده نشان داده است در مقابل ترکمنستان از دروازه تیم ملی محافظت خواهد کرد. 

آخرین حضور 90 دقیقه‌ای حسینی در ترکیب اصلی تیم ملی مربوط به بازی با ولز در جام جهانی 2022 قطر است. حسینی که در بازی اول مقابل انگلیس پس از آسیب دیدگی شدید بیرانوند جانشین دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده بود با نرسیدن این دروازه‌بان به مسابقه دوم، در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به ثبت یک کلین شیت ارزشمند شد.

بعد از آن مسابقه، حسینی در نیمه دوم بازی دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی کنیا در ورزشگاه آزادی به جای پیام نیازمند به زمین رفت. اما پس از این مسابقه دیگر فرصت ایستادن در چهارچوب دروازه تیم ملی ایران را پیدا نکرد.

با درخشش فوق‌العاده در لیگ بیست و سوم حسینی بالاخره پاداش خودش را گرفت و امروز توانست به عنوان دروازه‌بان اصلی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد.

نکته دیگر این است که او به عنوان یک استقلالی به ترکیب تیم ملی اضافه شده است اما امیر قلعه‌نویی یک استقلالیِ دیگر را که در بازی قبلی تیم ملی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود یعنی ابوالفضل جلالی را از ترکیب اصلی کنار گذاشته است و به جای او از میلاد محمدی استفاده کرده است.

1359