جعفری: ذوب‌آهن را که بردیم انگار قهرمان جام جهانی شدیم/ بهترین بازی‌ام مقابل سپاهان بود

جعفری: ذوب‌آهن را که بردیم انگار قهرمان جام جهانی شدیم/ بهترین بازی‌ام مقابل سپاهان بود

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر تیم فوتبال ملوان گفت: بهترین بازی در این فصل دیدار مقابل سپاهان بود که خودم دو گل زدم و تیم ما هم سپاهان را در اصفهان برد.
به گزارش فوتبالی، رضا جعفری درباره روند تیم فوتبال ملوان در سال گذشته، اظهار داشت: من فصل گذشته در ملوان نبودم اما این تیم در آن فصل جزو تیم‌های پایین جدول بود. از ابتدای این فصل زمانی که تمرینات ملوان شروع شد، به جایگاه ملوان در جدول خوشبین‌تر شدم. هواداران این تیم هم تصور نمی‌کردند که ملوان تا این میزان موفق شود.

وی افزود: خداراشکر با درایت مهدی تارتار و بچه‌ها، تیم خوبی را درست کردیم. همه از همه توان خود استفاده می‌کنند و نتیجه می‌گیرند و این پیشرفت اتفاقی نیست.

با نساجی نتوانستم نتایج خوبی در فصل گذشته بگیرم

وینگر ملوان عنوان کرد: فصل گذشته در نساجی بودم و با این تیم نتوانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و تنها سهمیه تیم در لیگ حفظ شد. خوشحالم که پس از جدایی از نساجی، ملوان را انتخاب کردم. حضور در این تیم به پیشرفت فوتبالی من بسیار کمک کرد و واقعا راضی بودم.

وی ادامه داد: ۱۴۰۲ سال خیلی خوبی برایم بود زیرا توانستم به تیم ملوان کمک کنم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم و یکی از لطف‌های هواداران را جبران کنیم. من در این شهر زندگی می‌کنم و می‌بینم که چطور هواداران ملوان این تیم را دوست دارند و فوتبالی هستند.

بهترین اتفاق در سال گذشته برد سپاهان و ذوب آهن بود

جعفری یادآور شد: بهترین بازی در این فصل دیدار مقابل سپاهان بود که خودم دو گل زدم و تیم ما هم این بازی را پیروز شد. در کنار آن برد برابر ذوب آهن اتفاق خوب دیگری بود که در این فصل برایم رخ داد. زیرا این تیم به مهدی تارتار و بازیکنانی که از ذوبی‌ها جدا شده بودند خیلی کم لطفی کرد و آنها راضی نبودند. یک سری اتفاقات افتاده بود که من در جریان آن نیستم برای همین دیدار برابر ذوب اهن برای ما حساس بود و خیلی خوشحالم که توانستیم در اصفهان بازی را ببریم.

بدترین اتفاق ۱۴۰۲ شکست مقابل شمس آذر بود

وی اضافه کرد: بدترین اتفاق شکست مقابل شمس آذر بود و ما از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم و می‌توانستیم با برد در چنین بازی مهمی به رده دوم جدول برسیم اما این موقعیت را از دست دادیم.

وینگر ملوان درباره یکی از خاطرات خود در سال گذشته خاطرنشان کرد: وقتی بازی با ذوب آهن را بردیم و به رختکن رفتیم پوریا پورعلی از خوشحالی نمی‌دانست که چه کاری کند و رفتار و کارهای او طوری بود که به نظر می‌رسید قهرمان جام جهانی شدیم و آنقدر روی او فشار بود و از ذوب آهن کم لطفی دیده بود، دوست داشت تا این بازی را ببریم.

مهم ترین بازی ما در سال گذشته مقابل گل گهر بود

وی گفت: تیم ما امسال هم بازی به بازی پیش می‌رود و هیچ بازی آسان نیست. با توجه به جایگاهی که در جدول داریم بازی‌ها برای ما راحت‌تر می شود و امیدوارم تمام تلاش خود را کنیم تا به جایگاه خوبی برسیم. مهم‌ترین بازی سال گذشته ملوان مقابل گل گهر بود که از حساسیت بالایی برای ما برخوردار بود.

۹۹۸۹