ماموریت ویژه مدیریت سپاهان؛ تمدید قرارداد ستاره‌ها

ماموریت ویژه مدیریت سپاهان؛ تمدید قرارداد ستاره‌ها

 پایگاه خبری فوتبالی- فارغ از ادامه لیگ بیست و سوم و برنامه سپاهان برای حضورش در کورس قهرمانی، تمدید و نگهداری بازیکنانی که در پایان فصل ، قرارداداشان با این تیم به پایان می‌رسد، یکی از دغدغه‌های بزرگ طرفداران تیم ژوزه مورایس است.  

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی و شهریار مغانلو بازیکنانی هستند که در پایان این فصل قراردادشان به اتمام رسیده و سپاهان باید برای تمدید با آنها از همین حالا وارد کار شود زیرا این نفرات بازیکنانی محسوب می‌شوند که در هر پست جزو بهترینهای حال حاضر ایران و در برخی موارد بهترینهای آسیا هستند.

 بازیکنانی که نمرات بالایی در هر مسابقه گرفته‌اند و حضورشان در ترکیب اصلی برای ژوزه مورایس از نان شب هم واجب‌تر است . علاوه بر این، با توجه به قانون سقف قراردادها، تمدید با بازیکنان در میانه فصل و قبل از شروع فصل جدید، کاری بسیار سخت به نظر می‌رسد.

 البته سپاهانی‌ها نشان داده‌اند هرگز بازیکنان کلیدی‌شان را از دست نمی‌دهند و حتی در اکثر موارد، کار تمدید قرارداد به پایان فصل کشیده نشده و در همان میانه‌های فصل ، خیال هواداران را از حضور ستاره‌ها در فصل بعد ، راحت می‌کنند.  

در نهایت باید دید مدیریت جدید سپاهان چگونه با این چالش جدی رو به رو شده و حل بحران را با کدام فرمول به نتیجه می‌رساند.

 7899