نظر خدابنده‌لو درباره اوسمار؛ کارنامه‌اش قابل قبول است

نظر خدابنده‌لو درباره اوسمار؛ کارنامه‌اش قابل قبول است

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک جدید پرسپولیس امیدوار است این تیم با هدایت اوسمار قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که فصل گذشته روزهایی رویایی را پشت سر گذاشت و توانست سه‌گانه فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کند در فصل جاری و به ویژه در نیم‌فصل اول نتوانست روزهای خوبِ فصل گذشته‌اش را تکرار کند.

به همین دلیل یحیی گل‌محمدی در نیم ‌فصل از سمتش استعفا داد و باشگاه با تاخیر فراوان اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی را به عنوان جانشین او و سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل و در بازار زمستانی چند بازیکن جدید خرید که حسابی به کمک این تیم آمدند. یکی از این بازیکنان محمد خدابنده‌لو بود که از مس رفسنجان به پرسپولیس آمد.

نکته جالب درباره خدابنده‌لو این است که او از چند سال پیش همیشه در فهرست بازیکنان مد نظر پرسپولیس و به ویژه یحیی گل‌محمدی بود. اما خدابنده‌لو زمانی به پرسپولیس آمد که یحیی از این تیم رفته بود و اوسمار سرمربی شده بود.

حالا خدابنده‌لو نظرش را درباره اوسمار و کار کردن با این مربی گفته است: «او مربی خوبی است و اصولاً هر مربی و بازیکنی که وارد یک باشگاه می‌شود نیاز به زمان دارد تا بتواند نتیجه بگیرد. او از لحاظ فنی دانش خوبی دارد و خیلی فعال و خوش برخورد و در عین حال خیلی جدی است. اگر بتوانیم قهرمان لیگ شویم به نظرم قرارداد اوسمار باید تمدید شود. جایگزین شدن یحیی گل محمدی که توانسته بود با پرسپولیس ۳ گانه کسب کند کار سختی بود اما اوسمار تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.»

1359