انصاری: به پیشنهاد استقلال و نکونام جواب رد دادم

انصاری: به پیشنهاد استقلال و نکونام جواب رد دادم

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم باسابقه فولاد از رد پیشنهاد استقلال و جواد نکونام در نیم‌فصل خبر داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات عجیبی که اواخر سال 1402 رخ داد و باعث تعجب اهالی فوتبال شد مربوط به ساسان انصاری بود. مهاجم خوب و متعصب فولاد خوزستان از برخی برخوردها و شعارهای علیه خودش به شدت ناراحت شده بود و در نهایت در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که این آخرین روزهای حضورش در فولاد است و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

انصاری آنقدر بازیکن خوب و معتبری هست که همیشه و در همه حال از بقیه تیم‌ها پیشنهاد داشته باشد اما او در کمال صداقت اعلام کرد که بعد از گذاشتن این پست در صفحه خودش هیچ پیشنهادی نداشته است. اما او در بین حرف‌هایش از یک پیشنهاد جالب هم رونمایی کرد.

انصاری درباره این که شایعه شده از 3 باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد گفت: «پس از پُستی که در فضای مجازی گذاشتم هیچ تیمی تاکنون با من صحبت نکرده است .اما در نیم فصل جواد نکونام (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) بارها با من تماس گرفت تا به استقلال بروم که به احترام هواداران فولاد تصمیم گرفتم که به قرارداد خود با این باشگاه پایبند بمانم. از دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس هیچ پیشنهادی تا به امروز دریافت نکرده‌ام.» 

انصاری البته در ابتدای لیگ هفدهم به پرسپولیس پیوست اما پس از 4 هفته و انجام دو بازی برای پرسپولیس از این تیم جدا شد و دوباره به فولاد برگشت.

1359