عکس نوشت/ مهرداد محمدی در سال جدید به دنبال احیا شدن

عکس نوشت/ مهرداد محمدی در سال جدید به دنبال احیا شدن

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد محمدی امیدوار است با آغاز سال جدید دوباره بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

به گزارش فوتبالی، مطمئنا می‌توان از مهرداد محمدی به عنوان خاموش‌ترین ستاره استقلال در نیم فصل دوم یاد کرد. بازیکنی که به نیمکت‌نشین مطلق در این تیم بدل شده است.

محمدی که گران‌ترین بازیکن استقلال در لیگ بیست و سوم به شمار می‌آید در اوایل فصل به امید اول گلزنی برای آبی‌ها بدل شده بود و حتی با گل‌های خود در دو بازی پیاپی مقابل استقلال خوزستان و هوادار موفق شد 6 امتیاز را به تیمش هدیه بدهد اما حالا با روزهای آرمانی خود فاصله زیادی پیدا کرده است و به نیمکت این تیم پیچ و مهره شده است؛ شماره هفت استقلال که در این فصل موفق به زدن 4 گل شده و هنوز هم به عنوان برترین گلزن فصل این تیم در کنار کوین یامگا و آرمین سهرابیان نامش دیده می‌شود از زمانی که جلال‌الدین ماشاریپوف به استقلال اضافه شده از ترکیب ثابت فاصله گرفت و معمولا در دقایق پایانی بازی که تقریبا نتایج آن مشخص شده وارد میدان می‌شود. هرچند او در این مدت دچار افت محسوسی هم شده است.

با آغاز سال جدید و با از سرگیری تمرینات استقلال، محمدی امیدوار است بتواند به روزهای خوب خودش برگردد و در 9 مسابقه حساس و حیاتی که هر کدام آن برای استقلال حکم فینال را دارد به چشم بیاید و درخشان عمل کند.

9098