درخواست باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی: به دو بازیکن جلوی ترکمنستان بازی بده

درخواست باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی: به دو بازیکن جلوی ترکمنستان بازی بده

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی انتظار دارد تا دو بازیکن این تیم در دیدار با ترکمنستان به میدان بروند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی هستند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده‌اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی هستند و هر ۳ بالاترین رای مردمی را در پست های خود گرفته اند.

در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین مدافع سمت چپ زمین است و آرمین سهرابیان بهترین مدافع میانی...

جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و به نظر می‌رسد بهتر باشد امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

1999