سریع‌ترین‌های گل‌های استقلال در تاریخ لیگ برتر؛ آرمین به جای علی 30 ثانیه

سریع‌ترین‌های گل‌های استقلال در تاریخ لیگ برتر؛ آرمین به جای علی 30 ثانیه

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از 21 سال، صدرنشین جدول سریع‌ترین گلهای استقلال در تاریخ لیگ برتر تغییر کرد. 

به گزارش فوتبالی، حالا دیگر گل معروف علی 30 ثانیه، سریع‌ترین گل آبی‌ها نیست و ضربه سر آرمین سهرابیان برابر هوادار در لیگ 23 با 6 ثانیه زمان کمتر، جایش را گرفته است. این فهرست 10 گل سریع استقلال در تاریخ لیگ برتر است که به طرز عجیبی، شماره دهمش، 2 گل در یک ثانیه است. همه این 10 گل قبل از رسیدن بازی به ثانیه 150 یعنی 2.5 دقیقه زده شده است. 

1- آرمین سهرابیان/ ثانیه 43

  ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ و ضربه سر آرمین سهرابیان در ثانیه 43، گل 2 امتیازی بازی را به تور دروازه هوادار رساند.

2- علی سامره/ ثانیه 49

  گل معروف علی 30 ثانیه که البته در ثانیه 49 زده شد. گل استقلال در دربی لیگ دوم که با اشتباه یحیی گل‌محمدی زده شد.

3- آرش برهانی/ ثانیه 56

  در برد یک صفر استقلال برابر صبا در لیگ دوازدهم، برهانی با پاس میثم بائو، 4 ثانیه قبل از رسیدن بازی به دقیقه اول دروازه حامد لک را باز کرد.

4- سیاوش اکبرپور/ ثانیه 59

  استقلال در لیگ هشتم موفق شد با 3 گل استقلال اهواز را در خانه این تیم شکست بدهد. گل اول بازی را سیاوش اکبرپور یک ثانیه قبل از دقیقه 1 وارد دروازه میزبان کرد.

5- اللهیار صیادمنش/ ثانیه 61

  این گل در لیگ 18 زده شد. در دیداری که استقلالِ شفر توانست نفت مسجدسلیمان را در خانه این تیم با دو گل صیادمنش و قایدی شکست بدهد.

6- عبدالجبار مومونی/ ثانیه 64

  ارسال خسرو حیدری از راست را مدافع ابومسلم به اشتباه وارد دروازه اشکان نامداری کرد. استقلال این بازی را در لیگ نهم با نتیجه 3 یک برد.

7- ارسلان مطهری/ ثانیه 67

  دربی رفت لیگ بیستم که استقلال خیلی زود توانست دروازه رقیب را باز کند. اهمال کامیابی‌نیا و شوت بی‌نقص ارسلان مطهری 7 ثانیه بعد از دقیقه یک، گل شد.

8- رضا عنایتی/ ثانیه 99

  استقلال در بازی برگشت لیگ پنجم از ملوان میزبانی کرد و بازی با تساوی 3 بر 3 تمام شد. گل اول بازی را عنایتی در دقیقه 1:39 وارد دروازه مهمان کرد.

9- آرش برهانی/ ثانیه 122

  اولین گل دوران بازی آرش برهانی به تراکتور در لیگ سیزدهم زده شد. در تساوی یک یک دو تیم در تبریز، برهانی در دقیقه 2:02 دروازه میزبان را باز کرد.

10- فرهاد مجیدی و سجاد شهباززاده/ ثانیه 141

  در یک اتفاق عجیب، هر دو گل در دقیقه 2:21 زده شد. مجیدی این گل را در لیگ یازدهم وارد دروازه فولاد در اهواز کرد و گل شهباززاده در لیگ 14 به تور دروازه پدیده رسید.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی