رئال مادرید مانع بزرگ رسیدن امباپه به رویایش

رئال مادرید مانع بزرگ رسیدن امباپه به رویایش

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه کاپیتان تیم ملی فرانسه تایید کرد که دوست دارد در رقابت های المپیک 2024 بازی کند، اما همچنین به این آگاه است که این تصمیم از دستان او خارج شد و باشگاهش می تواند در این خصوص نظر بدهد.

به گزارش فوتبالی، امباپه می تواند در رقابت های المپیک 2024 به عنوان یکی از سهمیه های بزرگسالان بازی کند و حالا حضور او در این بازی ها مورد بحث رسانه ها و مردم قرار گرفته است. تیری آنری سرمربی تیم المپیک فرانسه علناً اعلام کرد که دوست دارد بهترین گلزن تاریخ پی اس جی را در تیمش داشته باشد.

به نقل از سایت گل، حالا در کنفرانس مطبوعاتی امباپه درباره حضور در المپیک گفت: "همیشه دوست داشتم در المپیک بازی کنم و هنوز هم این را یک هدف می دانم. بازی کردن در المپیک برای من یک رویاست، اما اگر باشگاه به من اجازه ندهد، من هم مخالفتی ندارم و همان کاری را که به من گفته شده انجام خواهم داد. فقط یک نفر می تواند در این باره تصمیم بگیرد و او هنوز جوابی در این باره به من نداده است."

رئال مادرید طی بیانیه ای اعلام کرد که هیچ کدام از بازیکنانش حق حضور در رقابت های المپیک را ندارند و اگر امباپه در تابستان آینده راهی لوس بلانکوس شود، دیگر نمی تواند در المپیک بازی کند.

4416