مقایسه ستاره 18 ساله منچستریونایتد با بزرگان تاریخ فوتبال

مقایسه ستاره 18 ساله منچستریونایتد با بزرگان تاریخ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم سابق منچستریونایتد به تمجید از کوبی ماینو ستاره 18 ساله این تیم پرداخت و او را با بازیکنانی همچون ژاوی و بوسکتس مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، ماینو 18 ساله مهم ترین دستاورد اریک تن هاگ در این فصل محسوب می شود. کوبی ماینو در ماه نوامبر برای اولین بار با پیراهن شیاطین سرخ در لیگ برتر بازی کرد و خیلی زود به یکی از مهره های کلیدی منچستریونایتد تبدیل شد و حالا برای اولین بار نیز به تیم ملی انگلیس دعوت شد. به نظر می رسد او شانس بسیار زیادی برای بازی مقابل برزیل در روز شنبه یا دیدار با بلژیک در روز سه شنبه داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، ساها درباره ماینو گفت: "در هنگام حمل توپ، او مخلوطی از ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس است. وقتی رو به جلو می رود، از هیچ چیز نمی ترسد، با اینکه بدنش همچون پل پوگبا یا مروان فلینی نیست. کوبی نشان داده می تواند ثبات خیلی خوبی داشته باشد و بازیکنان از بازی کردن در کنار او لذت ببرند. خیلی خوب است که چنین بازیکنی با این خصوصیات در تیم خود داشته باشید. او می تواند زیر فشار بازی کند و وینگر ها را تغذیه کند. کوبی حتی در نبرد های تن به تن نیز موفق است."

4416