دستور بازداشت رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شد

دستور بازداشت رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شد

پایگاه خبری فوتبالی - دادگستری اسپانیا قرار بازداشت لوئیز روبیالس رییس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا را صادر کرد!

به گزارش فوتبالی، روبیالس در کنار شش عضو دیگر مربوط به فدراسیون باید بازداشت شوند. در حقیقت روبیالس اگر در اسپانیا بود و در جمهوری دومینیکن حضور نداشت، در روز چهارشنبه بازداشت می شد. 

روبیالس به اتهاماتی نظیر فساد مالی، مدیریت غیرصادقانه، پولشویی متهم است و گفته می شود که در قراردادهای سوپرجام با عربستان، بازسازی لاکارتوخا و شرکت های ارز مجازی مرتکب تخلف شده است.

پلیس ملی اسپانیا در تلاش است تا روبیالس خودش با پای خودش هر چه زودتر به اسپانیا برگردد و نیازی به درخواست استرداد او از دولت دومینیکن نباشد. اگر او با پای خودش برنگردد، قرار جلب فوری او صادر می شود چرا که دولت های اسپانیا و جمهوری دومینیکن توافق استرداد مجرمان را با همدیگر دارند.

پلیس اسپانیا تا کنون شش تن از مدیران فدراسیون فوتبال اسپانیا را به خاطر این پرونده بازداشت کرده است. انتظار می رود که در ساعات آینده اطلاعات بیشتری در این باره مواجه شود.

این پرونده باعث شد تا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا به تعویق بیافتد و این سازمان همچنان بدون رییس و با کمیته انتقالی به کار خود ادامه بدهد!

روبیالس در تابستان گذشته به خاطر اقدام عجیب خود در مقابل جنی هرموسو بازیکن تیم زنان اسپانیا پس از قهرمانی جام جهانی، با فشارهای بین المللی از سمتش استعفا داده بود.

4125