چرا آرشا شکوری به تیم ملی دعوت شد؟ قلعه‌نویی پاسخ می‌دهد

چرا آرشا شکوری به تیم ملی دعوت شد؟ قلعه‌نویی پاسخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی ایران درباره دعوت از آرشا شکوری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت در راستای پروژه جوانگرایی تیم ملی، از تعدادی بازیکن کم سن و سال برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل بیاورد.

یکی از بازیکنان جوانی که برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت شد، آرشا شکوری، دروازبان تیم ملی نوجوانان بود.

شکوری با سیوهای متعدد و عملکرد درخشانی که در جام جهانی زیر 17 سال از خود به نمایش گذاشت، باعث شد مورد توجه و تحسین اهالی فوتبال قرار بگیرد.

اما از آنجایی که این دروازه‌بان سابقه بازی در لیگ برتر را ندارد، دعوت او به تیم ملی باعث بروز سوالاتی در ذهن هواداران شد که هم اکنون سرمربی تیم ملی در نشست خبری به آن‌ها پاسخ داده است. 

قلعه‌نویی دلیل اصلی دعوت از آرشا شکوری را "کسب تجربه" عنوان کرده و در این خصوص می گوید: «در مورد این بازیکن مطالعاتی صورت گرفته است. بازی‌های جام جهانی نوجوانان را دیدیم و یک بار دیگر به حسین عبدی تبریک می‌گویم. مربی دروازه‌بان‌های ما گفت دوست دارم آرشا را در اردوی تیم ببینم. او بازی‌هایش در جام جهانی را دیده بود و گفت دوست دارد یک بار دیگر او را ببیند. دلیل نمی‌شود استعدادی که بازی نمی‌کند، به تیم ملی نیاید. اشکالی ندارد کنار تیم ملی حضور داشته باشد و علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند را ببیند. دیدن این‌ها برایش 50 بازی ملی محسوب می‌شود. از این کارها باز هم در آینده خواهیم کرد.»

7474