جالب‌ترین نکته لیست قلعه‌نویی/ پسر مدافع سابق استقلال به تیم ملی دعوت شد!

جالب‌ترین نکته لیست قلعه‌نویی/ پسر مدافع سابق استقلال به تیم ملی دعوت شد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت برای دیدار با ترکمنستان، آرشا شکوری را در جمع نفرات منتخبش قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، سرمربی تیم ملی جوانگرایی را از همین بازی‌های ابتدای سال جدید آغاز کرده و در لیست اعلام شده از سوی او، نام چند بازیکن جوان به چشم می‌خورد.

اما شاید جالب‌ترین بازیکن حاضر در لیست، آرشا شکوری، دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان باشد که با عملکرد خیره کننده خود در جام جهانی زیر 17 سال، حسابی اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد.

اگر جام جهانی زیر 17 سال را دنبال کرده باشید، به خاطر دارید که تیم نوجوانان ایران موفق شد در یک بازی حساس و تاریخی، تیم ملی برزیل را با نتیجه 3-2 شکست دهد و تحسین جهانیان را برانگیزد.

آرشا شکوری در آن بازی 9 سیو دیدنی انجام داد و ضمنا زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد و در نهایت با امتیاز 8/6 عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

البته عملکرد درخشان شکوری تنها به همین دیدار ختم نشد و او در سایر بازی‌های جام جهانی نیز سیوهای متعدد و دشواری انجام داد تا نشان دهد انگیزه‌های زیادی برای آینده دارد و می‌خواهد جزو ستاره‌های نوظهور فوتبال ایران باشد.

این دروازه‌بان که پسر هادی شکوری، مدافع سابق استقلال است، در حال حاضر 17 سال دارد و از گلرهای جوان و آینده‌دار فوتبال ایران به شمار می‌رود.

هم اکنون، قلعه‌نویی تصمیم گرفته برای دیدار با ترکمنستان 4 دروازه‌بان را به اردوی تیم ملی دعوت کند که این 4 نفر علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و آرشا شکوری هستند.

بدین ترتیب، آرشا که در حال حاضر عضو باشگاه هوادار تهران است، نخستین اردوی ملی خود را تجربه خواهد کرد و با حضور در کنار 3 دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایران، تجارب ارزنده‌ای به دست خواهد آورد.

7474