عکس‌هایی که نیمار از تمرینات بدنسازی خود منتشر کرد

عکس‌هایی که نیمار از تمرینات بدنسازی خود منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور بازیکن برزیلی حال حاضر الهلال عربستان که به علت پارگی رباط صلیبی تمام فصل جاری را از دست داده است، در تلاش است تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند و بتواند برای فصل بعدی با بدنی روی فرم به میادین برگردد.

به گزارش فوتبالی ، مدتی پیش تصاویری از نیمار جونیور منتشر شد که در آن تصاویر مشخص بود که نیمار جونیور اضافه وزن زیادی پیدا کرده است. در حقیقت نیمار جونیور پس از مصدومیتش نمی توانست ورزش کند و از سوی دیگر به نظر می رسید که رژیم غذایی مناسبی را در پیش نگرفته است و همین قضیه موجب شده است تا او اضافه وزن پیدا کند. اکنون نیمار دوباره به سراغ باشگاه بدنسازی رفته است تا وزن خود را پایین بیاورد و اضافه وزنی که پیدا کرده است را از بین ببرد.

در همین تصاویری که نیمار از خودش در حال ورزش کردن منتشر کرده است هم می توان فهمید که او اضافه وزن پیدا کرده است. الهلال عربستان بدون داشتن نیمار بهترین عملکرد را در لیگ حرفه ای عربستان داشته است و در لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی اصلی قهرمانی به شمار می رود. نیمار در حال حاضر 32 سال سن دارد و باید دید که عملکردش در فصل بعد به چه شکل خواهد بود.

1470