چرا انتقال هافبک مکزیکی به چلسی در آخرین لحظات منتفی شد؟

چرا انتقال هافبک مکزیکی به چلسی در آخرین لحظات منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ادسون آلوارز در آستانه انتقال به چلسی قرار داشت اما این انتقال در لحظات آخر به وقوع نپیوست.

به گزارش فوتبالی، چلسی در چند فصل اخیر نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان داشته است. یکی از بازیکنانی که مورد توجه آبی‌های لندن قرار گرفته بود، ادسون آلوارز، ستاره سابق آژاکس بود که در لحظات آخر انتقالش به چلسی منتفی شد.

ملی‌پوش مکزیکی که در حال حاضر در دیگر تیم لندنی، یعنی وستهام یونایتد بازی می‌کند، در دوران حضورش در آژاکس درخشید و نگاه‌های زیادی را از باشگاه‌های بزرگ به خود جلب کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن در آستانه پیوستن به چلسی قرار داشت، اما این معامله نهایی نشد.

ادسون آلوارز می‌توانست خرید موفقی برای شیرهای شهر لندن باشد، اما دست روزگار باعث شد تا این هافبک مکزیکی به وستهام یونایتد بپیوندد. بی‌شک هواداران وستهام بیشتر از همه از منتفی شدن انتقال این بازیکن به چلسی خوشحال هستند؛ چون آلوارز یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمشان در این فصل بوده است.

این هافبک 26 ساله، در خصوص وضعیت انتقالش به چلسی در مصاحبه با رسانه فاکس نیوز مکزیک گفت: «در سال سوم حضورم در آژاکس قرار بود راهی چلسی شوم؛ حتی یک هواپیما در فرودگاه منتظر من بود تا مرا به لندن ببرد؛ اما ناگهان به من گفتند که تو جایی نمی‌روی.»

او در ادامه اضافه کرد: «این که مردم حرفم را باور کنند یا نه، برای من فرقی نمی‌کند، من کسی هستم که این اتفاق را زندگی کرده است. من یک ساعت تا سوار شدن به هواپیما و قرارداد با چلسی فاصله داشتم و ناگهان از باشگاه آژاکس به من گفتند که شرایط انتقالم به چلسی فراهم نیست.»

1428