پیشنهادهای ارائه شده توسط آرسن ونگر برای توسعه فوتبال

پیشنهادهای ارائه شده توسط آرسن ونگر برای توسعه فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسن ونگر سرمربی مطرح پیشین آرسنال طرح های مختلفی را برای توسعه فوتبال مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی آرسن ونگر مربی پرافتخار فرانسوی که پس از جدایی از باشگاه آرسنال به عنوان رئیس بخش توسعه جهانی فوتبال فیفا فعالیت کرده است  تغییرات بزرگی را در رابطه با توسعه فوتبال پیشنهاد داده است. پیشنهادات آرسن ونگر برای توسعه فوتبال در وهله اول شامل تغییر قانون آفساید خواهد بود به صورتی که باید تمام بدن از خط آفساید رد شده باشد تا آفساید گرفته شود. مورد بعدی کاهش زمان مسابقه به ۶۰ دقیقه و به معنی هر نیمه ۳۰ دقیقه که با واکنش برخی اهالی فوتبال هم روبرو شده است.

مورد سوم پیشنهادی آرسن ونگر انجام تعویض به شکل نامحدود در طول مسابقه است که به سبک مسابقات فوتسال خواهد بود. اما پرتاب اوت با پا به جای دست هم دیگر پیشنهادی است که ونگر ارائه داده که باز هم به سبک فوتسال خواهد بود.

اما آخرین پیشنهاد هم مربوط به کارت آبی بود که با واکنش منفی بسیاری روبرو شد. کارت آبی قرار بود برای جریمه بازیکنان هنگام اعتراض به تصمیم داور یا خطایی که داور برای جریمه آن بین کارت زرد و قرمز تردید دارد، استفاده شود. قرار بود بازیکنی که داور به او کارت آبی نشان دهد ۱۰ دقیقه از زمین بازی خارج شود و دریافت دو کارت آبی، مانند دریافت دو کارت زرد، اخراج کامل از زمین بازی را به همراه داشته باشد که البته با اعلام اینفانتینو منتفی شد.

۱۰۰۹