ویژگی مهم استقلالِ نکونام؛ علاقه به بردهای اقتصادی

ویژگی مهم استقلالِ نکونام؛ علاقه به بردهای اقتصادی

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال امسال را شاید بتوان نمونه بارز یک تیم با استفاده حداکثری از امکانات دانست.

به گزارش فوتبالی، آبی ها از موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را می‌برند و با بضاعتشان در خط حمله (در شرایطی که مهرداد محمدی مدتهاست جایی در ترکیب آبی‌ها ندارد)، به یک گل راضی شده و تمایل بیشتری به کلین‌شیت دارند تا پیروزی پرگل.

سبکی که شاید نکونام به خوبی از استاد اعظم خود یعنی کارلوس کی‌روش آموخت و در پیاده‌سازی آن نشان داد شاگرد خلف سی کیو، هم در بیرون زمین و هم در داخل زمین است. البته این سبک منتقدان زیادی هم دارد.

آبی‌پوشان در چارچوب مسابقات لیگ برتر تاکنون 21 بازی به میدان رفته‌اند که 13 برد، 7 تساوی و 1 باخت، خروجی آنها تا اینجای لیگ بوده است.

نکته حایز اهمیت بردهای اقتصادی و یک بر صفر استقلال در این دوره تا پایان هفته بیست و یکم است.

 استقلال در این فصل 8 بازی را با زدن تنها یک گل به نفع خود به پایان داده و میانگین 1.3 گل زده در هر مسابقه خروجی تیم تحت هدایت جواد نکونام تا پایان هفته بیست و یکم بوده است.

 با توجه به 10 گل خورده استقلال در این فصل، می‌توان گفت آبی پوشان تمایل بیشتری به گل نخوردن دارند تا گل زدن. استقلال با 28 گل زده در رتبه سوم گلزن‌ترین تیم لیگ و مشترکا با پرسپولیس قرار دارد اما بهترین خط دفاع لیگ ، متعلق به تیم نکونام است آن هم با 10 گل خورده و متحمل شدن تنها 1 شکست در چارچوب مسابقات لیگ برتر.

7899