آلومینیوم؛ این بار گربه سیاه نساجی!

آلومینیوم؛ این بار گربه سیاه نساجی!

پایگاه خبری فوتبالی – پرسپولیس تنها تیمی نیست که از بازی با آلومینیوم، خاطرات چندان خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، وقتی در دقیقه 58 بازی فینال جام حذفی دو فصل قبل ، مهرداد عبدی روی پاس ایوب کلانتری ، دروازه آلومینیوم را باز کرد شاید کمتر طرفدار نساجی فکر میکرد حسرت بردن آلومینیوم بعد از این بازی به 7 مسابقه برسد.

 نساجی و آلومینیوم تا کنون 17 بار به مصاف یکدیگر رفتند که همه چیز در مجموع در شرایط کاملا تساوی قرار داشته و از این 17 بازی، 5 پیروزی سهم آلومینیوم و 5 پیروزی سهم نساجی بوده و 7 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است اما آخرین برد نساجی در وقت های قانونی به فینال جام حذفی در تاریخ 7 اردیبهشت 1401 برمی‎گردد و قائم‌شهری‌ها بعد از گذشت 691 روز ، هنوز موفق به برد آلومینیوم در وقت های قانونی نشده‌اند. 

 البته نساجی در اسفند همان سال یعنی سال 1401 و در ضربات پنالتی جام حذفی از سد حریف اراکی‌‌اش گذش اما در چهار مسابقه بعدی میان این دو تیم شهرستانی، نساجی حتی نتوانسته دروازه آلومینیوم را باز کند و سه دیدار به نفع آلومینیوم و یک بازی هم با نتیجه تساوی  صفر بر صفر به پایان رسیده است.

 با توجه به نتایج کسب شده در چند تقابل اخیر این دو تیم می توان گفت آلومینیوم بدل به گربه سیاه نساجی شده و آلومینیومی‌ها در مقابل نساجی صف آرایی نمی‌کنند مگر به قصد گرفتن انتقام قهرمانی از دست داده در فینال جام حدفی سال 1401.  

7899